Vogn valg!

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken vogn drømmer dere om?
Jeg drømmer om Stokke trailz. Ser at en del ikke er så fornøyd med den, men det er fortsatt drømmevogna! (Særlig dypvogna)

Har falt litt for britax smile 2.. men pga terrenget hjemme tror jeg vi må ha noe med bedre dekk

Har falt litt for britax smile 2.. men pga terrenget hjemme tror jeg vi må ha noe med bedre dekk

Hmm.. ikke så kjent med britax jeg. Må sjekkes ut :)

Stokke trailz :D Synes de er så flotte! Må
Selvfølgelig prøves først..:rolleyes:

Har prøvd den i butikk! En drøm å trille. Men de som har den sier den er verre å trille i terreng...:banghead:

Emmaljunga mondial når jeg skal ha singel vogn med kun baby. Og når det er søskenvogn så vurderer jeg bj sin sity select lux nå. Eller Baby jogger city mini Gt dobbel. Trenger ei lett sammenleggbar søskenvogn som blir liten sammenlagt til lange bilturer til slekta hans, og ferier generelt. Også må jeg nok krype til pers og få et slags ståbrett, eller helst et med sete også :)

Har falt litt for britax smile 2..

Enig, synes den ser så nett og enkel ut.

Eller så har jeg sett litt på TFK Joggster. Bor i byen og vil helst ha en liten vogn som funker både på buss/bane og i litt terreng... Det jeg liker med Britaxen er at det går å bruke mykbag. Vi bor i tredje etasje uten heis, så ser for meg at mykbag er praktisk. Bryr meg ikke så mye om hvordan det ser ut egentlig.

Jeg sier det igjen, bor dere i nærheten av Oslo, dra til babybanden på Skøyen! De har testbane til barnevogner, med brostein, "skogbunn", grus osv. Jeg ble utrolig fascinert, og selv om vi allerede har vogn, så måå jeg bare dit for å kikke og teste!

Har bugaboo buffalo og bugaboo donkey... [emoji177] så eg skal ikkje bytte! [emoji6]

Åja... det er veldig viktig for min del mtp hunden:eek:

Det er veldig viktig for meg også... men jeg har så lyst på den vogna! Vurderer å ha den som dypvogn også selge den og kjøpe emmaljunga sportsvogn :p

Back
Topp