Vogn *september-18*

Kjekt å høre vi er flere på jakt eller noe lignende [emoji4]

Vi får håpe det finnes et like godt alternativ der ute som bugaboo buffalo [emoji6]

Jeg fikk en super pris på bugaboo buffalo fordi de ville selge ut den siste de hadde. Vet også at barnas hus kjørte 30 % avslag på buffalo nå nettopp + at det fulgte med stellebag.
Vi fikk en god deal hvor selgeren la med litt ekstra utstyr + 20 % avslag!

Så det er verdt å høre :D
 
Jeg er født med hofteleddsdysplasi, og får med stor sannsynlighet et putebarn. Noen som har erfaring med hvilke vogner som ikke er for smale? Må i tillegg ta høyde for en stor baby - jeg var nesten 5kg :wacky: jeg liker Stokke trailz, men frykter at den er for smal. Vet emmaljunga er ganske mye større, men synes de er så veldig store igjen. Skal ikke vær enkelt! ;)
 
Vi har valgt ut stokke vogn som skal bestilles om noen måneder <3 Forelska meg helt i de vognene!
 
Jeg fikk en super pris på bugaboo buffalo fordi de ville selge ut den siste de hadde. Vet også at barnas hus kjørte 30 % avslag på buffalo nå nettopp + at det fulgte med stellebag.
Vi fikk en god deal hvor selgeren la med litt ekstra utstyr + 20 % avslag!

Så det er verdt å høre :D
Jeg snakket med en fyr fra Bugaboo og han sa man får tak i Classic i grey melange enda
 
Jeg er født med hofteleddsdysplasi, og får med stor sannsynlighet et putebarn. Noen som har erfaring med hvilke vogner som ikke er for smale? Må i tillegg ta høyde for en stor baby - jeg var nesten 5kg :wacky: jeg liker Stokke trailz, men frykter at den er for smal. Vet emmaljunga er ganske mye større, men synes de er så veldig store igjen. Skal ikke vær enkelt! ;)

Stokke trailz sin bag er ganske stor, men den er innsvingt på midten så den kan kanskje bli litt smal..? Spesielt om det skal være plass til vinterpose også. Har dere kanskje krav på spesialvogn fra hjelpemiddelsentralen? Sportsdelen er jo veldig ergonomisk, så vil tro den blir noe upraktisk med pute? (Uten at jeg har noe erfaring erfaring med putebarn, bare ser hvordan sønnen min fyller vogna ;) )
 
Jeg er født med hofteleddsdysplasi, og får med stor sannsynlighet et putebarn. Noen som har erfaring med hvilke vogner som ikke er for smale? Må i tillegg ta høyde for en stor baby - jeg var nesten 5kg :wacky: jeg liker Stokke trailz, men frykter at den er for smal. Vet emmaljunga er ganske mye større, men synes de er så veldig store igjen. Skal ikke vær enkelt! ;)

Som regel blir jo ikkje det eit problem
før baby blir av litt størrelse. Men emmaljunga sine bager (supreme og Edge duo) er romslige og gode. Ville heller gått for det og møtt behovet baby har[emoji6] dessuten er stor bag deilig, då har de god plass og kan sove med beina ut som de skal lenge[emoji6]
 
Back
Topp