Vogn *september-18*

Har Stokke trailz fra kommende storebror. Sykt fornøyd med vogna! Den er ganske høy, noe som passer både meg og mannen min siden vi er litt høye. Junior ser ut til å stortrives i den. Den er lett å trille på alle fører og den kommer seg greit frem når det er litt terreng. Det er dog et lite minus med den, og det er at kalesjen ikke kan dras langt nok ned til å skjerme for lav sol (som det jo ofte er her i landet) paraplyen funker liksom litt dårlig når det blåser ikke noe problem i bagdelen, det er først når man bytter til sportsdelen. Tror ikke vi går for søskenvogn, selv om storebror ikke har rukket å bli to år når babyen kommer. Vi får se

Takk for at du delte erfaring om Stokke Trailz! Jeg sikler etter den vognen selv. Hadde emmaljunga mondial duo til de to eldste, men vi var jo ferdig med barn, så alt babyutstyr er solgt :smiley-ashamed008
Var fornøyd med mondial duo, men den er svær og tung og passer ikke så godt nå som da vi fikk første. Da hadde vi ikke bil og vogna var med overalt.
 
Takk for at du delte erfaring om Stokke Trailz! Jeg sikler etter den vognen selv. Hadde emmaljunga mondial duo til de to eldste, men vi var jo ferdig med barn, så alt babyutstyr er solgt :smiley-ashamed008
Var fornøyd med mondial duo, men den er svær og tung og passer ikke så godt nå som da vi fikk første. Da hadde vi ikke bil og vogna var med overalt.

Vogna er lett å slå sammen og plassere i bilen den har også vært med på øyhopping i Hellas og da fikk vi også plass til bilstolen under sportsdelen Slik at vi kunne ha med både bilstol og vogn
 
Noen her som har hatt babyjogger med bag? Er redd den er litt liten, og jeg får lange barn... simo duoen varte ikke *veldig* lenge som bagvogn.
Hvordan er bugaboo i forhold?
 
Noen her som har hatt babyjogger med bag? Er redd den er litt liten, og jeg får lange barn... simo duoen varte ikke *veldig* lenge som bagvogn.
Hvordan er bugaboo i forhold?

Har ikke selv men kjenner mange som har. Jeg syns den er litt smal, men opplever den ikke som kort. Men emmaljunga duo Edge sin bag er lang med 79 cm da[emoji6] hadde passa fram til 16-17 mnd her om vi hadde villet[emoji6]
 
Har ikke selv men kjenner mange som har. Jeg syns den er litt smal, men opplever den ikke som kort. Men emmaljunga duo Edge sin bag er lang med 79 cm da[emoji6] hadde passa fram til 16-17 mnd her om vi hadde villet[emoji6]

Vi hadde simo duo til Frøkena, den er 80cm. Jenta var 80 på 1årskontrollen og da hadde den vært for liten lenge... må jo ha litt space så de ikke stuker seg helt i den bagen. Hun satt da ikke godt i sportsdelen enda, verken på simoen eller babyjoggeren.
 
Virker som på forumet ellers at noen har fått høre at Buffalo er på vei ut av butikkene. Dårlig gjort om den forsvinner nå som jeg endelig kanskje snart kan få lov å kjøpe vogn....
 
Vi har vogn fra før brio go ( nå heter den vel britax go) liker den godt:) gutten vår er 3 så ingen behov for søskenvogn:) stor tilhenger av bæretøy så kommer nok til å bruke det mye:)
 
Står mellom Stokke Trailz og babyjogger city elite. Heller mest mot Stokke da jeg kan ha babyen vendt mot meg i sportsdel :)
Med storebror hadde jeg brio go - den var jeg ikke særlig fornøyd med, da jeg syns den var litt vinglete og ikke så god å kjøre. Kjøpte emmaljunga scooter til barnehagebruk til han.
 
Vi har Babyjogger City Elite til storebror. Setter bagdelen på den og kjøper ny sportsvogn. Gjerne en med vendbar sportsdel. Her bruker vi vogn mest til soving, så da er ikke behovet for søskenvogn så stort selv om det blir 1 år og 9 mnd mellom. Har også bæretøy jeg kan bruke.
 
Frustrerer meg at Buffalo visstnok skal ut. Sikler på den i helsvart (classic skal vissst fortsette, men tror den bare er i lysegrå og marineblå).
Jaja, får først se om vi kommer så langt at det er behov for vogn
 
Vi har bugaboo buffalo, som vi kjøpte helt ny for to uker siden til gutten vår på 13 mnd(), men nå må vi vel investere i en bugaboo donkey
 
Sikler litt på Emmaljunga NXt 60 eller 90. Har en TFK X4 og en Emmaljunga city cross fra før. Blir nok til å kvitte seg med TFK'n og kjøpe ny. Har også sett litt på Bugaboo, men Emmaljunga er den jeg alltid faller tilbake på
 
Frustrerer meg at Buffalo visstnok skal ut. Sikler på den i helsvart (classic skal vissst fortsette, men tror den bare er i lysegrå og marineblå).
Jaja, får først se om vi kommer så langt at det er behov for vogn
Stemmer dette?? Jeg som trodde jeg hadde tatt et endelig valg i vogn-jungelen!
 
Vi har babyjoggeren til lillebror ennå, med bag - og jeg elsker den vognen - bare satser på at vi får plass i bilen når vi må ha 6 seter oppe... det har jeg ikke tenkt på. Og så har vi en Simo Duo med bag, som lillebror brukte til soving i barnehagen - den kan vi vel bare beholde til nestemann skal i barnehagen [emoji23]
 
Stemmer dette?? Jeg som trodde jeg hadde tatt et endelig valg i vogn-jungelen!
Da jeg spurte på babyshop sa de at Buffalo skal helt ut, men at Classic var igjen noe på lager så derfor varte den lenger.
Men Buffalo helt ut fordi de lanserte Fox forrige uke. Den skal visstnok være det beste fra alle Bugaboo-vognene... Kommer vel i butikk utover og er i salg fra mars tror jeg
 
Da jeg spurte på babyshop sa de at Buffalo skal helt ut, men at Classic var igjen noe på lager så derfor varte den lenger.
Men Buffalo helt ut fordi de lanserte Fox forrige uke. Den skal visstnok være det beste fra alle Bugaboo-vognene... Kommer vel i butikk utover og er i salg fra mars tror jeg
Såpass ja.. nå har jeg lest meg litt opp på Fox og synes den virker interessant.. godt det er noen mnd til endelig valg må taes!:)
 
Såpass ja.. nå har jeg lest meg litt opp på Fox og synes den virker interessant.. godt det er noen mnd til endelig valg må taes!:)
Ikke sant. Greit å kunne få kikket rundt litt ordentlig
 
Vi har baby jogger city elite og cybex priam, lurer veldig på om jeg ska kjøpe søskenvogn eller om jeg bare skal kjøpe søskenbrett, storesøster er 2år og 4mnd når babyen kommer[emoji4]
Sånn er det her og! Tviler på det blir søskenvogn da...

Samme her også... lurer veldig på det med duo vogn...
Hva tenker dere er fordeler og ulemper?
Vil vel tro at storesøster kommer til å trenge vogn hvertfall 1 år til, mulig 2.
Vi har to vogner nå, en hjemme og en i bhg.
Kommer vi til å trenge 3/4 vogner?!?! :bored:
 
Back
Topp