Vogn *september-18*

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvilke tanker har dere om vogn da?

Har dere bestemt dere eller har vogn fra før? Søsken-vogn eller ikke, trilleni tillegg eller bare en vogn. Ny eller brukt?
Hva er tankene deres?
 
Har vogn fra før, en emmaljunga. Men må sikkert kjøpe en ekstra til lillebror til bhg. Men det får vi se til sommeren.
 
Sikler på Bugaboo buffalo eller donkey jeg.
Eller Stokke Trailz nordic blue
 
Har tfk fra før som jeg egentlig angrer på. Synes bugaboo buffalo ser ut til å passe mitt bruk best. Har allerede lagt inn søk på finn [emoji5]
 
Har veldig lyst på en baby jogger city elite uten å ha sett så mye på den eller prøvd. Bare lest masse om den på nett. Tror den dekker våre behov ganske bra.

Ellers så er jeg en sånn der miljøfrik så vogn (og det meste annet av utstyr) blir kjøpt brukt.
 
Jeg/vi vurderer bugaboo donkey duo, da førstemann fortsatt sitter i vogn og det blir lite praktisk å drasse med seg 2 vogner [emoji23]
 
Vi har allerede Britax smile 2 og er veldig fornøyd med den. Spørsmålet er jo hva vi gjør med storebror når han skal sove i barnehagen. Blir vel til at vi kjøper ny som kan stå i barnehagen, om han trenger dagsluren sin [emoji4]
 
Jeg vurderer å spørre om å kjøpe bugaboo vogna til søsteren min.
Ellers så kjøper vi en bag til city eliten som vi allerede har.
Er ikke veldig fornøyd med sportsdelen til eliten, så vurderer å selge den.

Har simo duo fra før men den er jo så innmari stor og drasse på...
 
Jeg vurderer å spørre om å kjøpe bugaboo vogna til søsteren min.
Ellers så kjøper vi en bag til city eliten som vi allerede har.
Er ikke veldig fornøyd med sportsdelen til eliten, så vurderer å selge den.

Har simo duo fra før men den er jo så innmari stor og drasse på...

Kan du si litt om hvorfor du ikke er fornøyd med sportsdelen til city elite? Vurderer denne vogna selv og vil høre både plusser og minuser.
 
Kan du si litt om hvorfor du ikke er fornøyd med sportsdelen til city elite? Vurderer denne vogna selv og vil høre både plusser og minuser.

Sittestillingen er dårlig, ergonomisk sett, og den kan ikke vendes mot meg.
 
Vi har baby jogger city elite og cybex priam, lurer veldig på om jeg ska kjøpe søskenvogn eller om jeg bare skal kjøpe søskenbrett, storesøster er 2år og 4mnd når babyen kommer[emoji4]
 
Jeg har tenkt å kjøpe Emmaljunga, likte den best da med minste jente hadde jeg prøvd fire forskjellige
 
Har baby jogger city elite å eeeelsker den! Hadde en emmaljunga Edge duo, den er sykt stor å tar heile bagasjerommet nesten på stasjonsvogn [emoji85] den anbefaler eg ikkje om du skal kjøre mye.. men eller god da :) city elite e genial! God å kjøre og pakke sammen :)
 
Vi har baby jogger city elite og cybex priam, lurer veldig på om jeg ska kjøpe søskenvogn eller om jeg bare skal kjøpe søskenbrett, storesøster er 2år og 4mnd når babyen kommer[emoji4]

Sånn er det her og! Tviler på det blir søskenvogn da...
 
Vi har emmaljunga duo Edge, kjempe fornøyd med den. Svingbare fronthjul, og ja stor sammenlagt, men vi har stor bil, så det er verdt det! Bagen er så god og stor. I tillegg har vi sovevogn til bhg og babyjogger city mini gt som trille når vi trenger mindre vogn. Blir nok ikke ny vogn, selv om vesla er 2 år og 4 mnd når mini kommer. Ho liker ikke vogn uten om soving så vi har henne nok i bæresele og kjøper heller toddlersele etterhvert ved behov[emoji1303][emoji4]
 
Har Stokke trailz fra kommende storebror. Sykt fornøyd med vogna! Den er ganske høy, noe som passer både meg og mannen min siden vi er litt høye. Junior ser ut til å stortrives i den. Den er lett å trille på alle fører og den kommer seg greit frem når det er litt terreng. Det er dog et lite minus med den, og det er at kalesjen ikke kan dras langt nok ned til å skjerme for lav sol (som det jo ofte er her i landet) paraplyen funker liksom litt dårlig når det blåser ikke noe problem i bagdelen, det er først når man bytter til sportsdelen. Tror ikke vi går for søskenvogn, selv om storebror ikke har rukket å bli to år når babyen kommer. Vi får se
 
Her har vi allerede en emmaljunga (som jenta på 15mnd sover i på dagtid), og så har vi en Stokke scoot som vi tenkte å kjøpe bagdelen til som baby kan få :) veldig liten og kompakt vogn - digger den [emoji173]️
 
Har en Emmaljunga Edge duo LTD fra 2014. Blir å bruke den nå også. Vi har også en Nordic Cab så blir vel å kjøpe en babystol til den så både bebis og 3-åringen kan sitte på lengre turer [emoji5]
 
Back
Topp