Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei den kan brukes tom 10 kg. Men det er den som anbefales til premature. Men kan brukes til alle, testet sammen med vanlige bilstoler...Hmm. Bilstol som kan brukes til baby Tilogmed 3 kg? Ser jeg feil?
Tror det blir maxicosi bilstol. Vogn vet jeg kun at ikke blir emmajlunga city cross. Må kikke litt
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
AhaaaNei den kan brukes tom 10 kg. Men det er den som anbefales til premature. Men kan brukes til alle, testet sammen med vanlige bilstoler...
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
ja det er nok lurt å få med seg tilbud. Her har vi allerede pengene tror jeg, feriepenger og igjen på skattenHar allerede bestemt oss for vogn og muuuligens bilstol.
Kommer nok til å begynne å handle inn så smått når vi har vært på ultralyd og er over den magiske 12 ukersgrensa
Det er masse dyre ting som å handles inn og da er det greit å fordele det litt slik at ikke alt kommer med en gang.
Begynner med å holde av en viss sum i mnd.
Er egentlig greit å begynne tidlig å tenke slik at man kan få med seg eventuelle tilbud som kommer iløpet av tiden![]()
Enig med deg i at stor bagvogn er bra!!!Ååå, dette gleder jeg meg til <3 Har med de to første kjøpt brukte vogner og denne gangen har jeg og sambo blitt enige om at vi skal kjøpe nySå vi skal ha en ny Emmaljunga vogn <3 Men usikker på om det blir Edge Duo eller den danske modellen Big Star Supreme, som er hele 98!! cm i bag'n :O Vil ha stor babyvogn jeg, som holder lenge
blir en av disse modellene: Vis vedlegget 19641Vis vedlegget 19642
Hva koster det? If medlem? Forsikring der?Veldig lyst på tfk twinner tvist duo ;-) leier vel sete av if igjen ;-)
109 i mnd med izofix, og 90 (?) Uten.. er forsikring i bil ja, kan finne link senere når jeg er på dataen ;-)Hva koster det? If medlem? Forsikring der?
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3