Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde jeg valgt om igjen hadde jeg valgt city cross istedenfor edgen..
Me har den, og e suuuper fornøyde! Stor og god bag, jenta mi hadde hatt plass enda, og hun er 1 år og 76 cm lang ca. Hadde nok vært litt trangt ja, men hun brukte den til 10 mnd.. Fra 8 mnd da vi kjøpte den.. Sportsdelen er også god i denEg tenkte Emmaljunga- Mondial Duo Combi eller Edge Duo Combi. Noen som har erfaring??
Hmm. Bilstol som kan brukes til baby Tilogmed 3 kg? Ser jeg feil?
Tror det blir maxicosi bilstol. Vogn vet jeg kun at ikke blir emmajlunga city cross. Må kikke litt
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
Har mountain buggy vogn fra før av. Kjempe kjempe fornøyd med den. Må eneste kjøpe bilstol. Det lånte vi sist, får se hva vi velger.
♡♥ venter nr 2, 20 februar 2014 ♥♡
Bruker app'en!
Har både simo kombi og simo duo etter førstemann, og er suuper fornøyd,.. .. hun brukte duobagen enda når hu var 1 år, og hadde fortsatt goood plass (hun var lita og likte best å ligge i bagen istede for sportsdelen) kan jo hende at nestemann blir større og ikke kan bruke den like lenge, men vet iallefall at det er GOD plass til vinterpose osv i den
Vi hadde Maxi Cosi Cabriofix sist, med isofix base, men den solgte vi.. det er 3-punkt seler i den, men jenta vår satt kjempegodt i den, selene satt godt og den var veldig lett og bære med seg.. Må kjøpe ny denne gangen, å da blir det samme![]()
Vi har vurder Maxicosi pebble denne gang. Sjekk den ut. Ser helt genial ut. Storebroren til cabriofix
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Vi har vurder Maxicosi pebble denne gang. Sjekk den ut. Ser helt genial ut. Storebroren til cabriofix
Vi også vurderer den.
Er ganske kjekt med en base som sier ifra om den er feilmontert og at bilstolen kan reguleres opp i en mer sittestilling med et enkelt grep.
Men det kjipe med det er at den er så mye dyrere og helt sikkert ikke kommer på tilbud slik som cabriofix :/
ja.. Du sier noe der.. Men vi serLikte også at det var en gummikant som holdt trekk og hetten på plass istedenfor den harde plasten
men den familyfix basen passer kanskje til cabriofix også?
Ja den skal visst gjøre det, men funker denne på samme måte som på pebble(med tanke på endre sittestillingen)?
Vi kommer nok til å vurdere dette nøye etterhvertHar heldigvis mange mnd på å få tak i bilstol
![]()