Vogn og bilstol.

Vi har nok mest trolig bestemt oss for Emmaljunga Mondial Duo Combi med "cryptonite"-understell.. Noen med erfaringer å dele?
Vurderer også bilstolen fra Emmaljunga :) men bilstolen har jeg ikke satt meg inn i (..enda..)
Den ble best i test i nyeste utgaven av foreldre og barn, der tfk fikk stryk karakter. Vi hsr mondial etter storebror og er storfornøyd :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har du noe bedre å si om urban jungle?
Vi har urban jungel og er veldig fornøyd. Hadde emmaljunga til storesøster og var ikke fornøyd i det hele tatt - syns den ble stor og tung. Mb urban jungel er lett og fin. Gutten min liker vogna si veldig godt :-) gleder meg til å ta i bruk bagdelen igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har en kjøp tfk vogn med multibag, maxi cosi cabrio fix sete som passer til quinny zapp xtra'n. Kjekt m bitteliten trille man kan klikke bilsete på når man skal på kjappe små turer.

Vi har en kjøp tfk vogn med multibag, maxi cosi cabrio fix sete som passer til quinny zapp xtra'n. Kjekt m bitteliten trille man kan klikke bilsete på når man skal på kjappe små turer.

Tfk joggster x sport har vi kjøpt. Og multi bag'en er genial, i og med at man da kan ha barnet mot seg når det går over til å sitte mer opp i vognen. Sportsdelen til tfk vognene drukner jo barnet i den første tida. Multi bagen er,for de som ikke vet, vanlig bag som man kan gjøre om til sportsdel når den tid kommer. Ner tilpasset de minste!

Tfk joggster x sport har vi kjøpt. Og multi bag'en er genial, i og med at man da kan ha barnet mot seg når det går over til å sitte mer opp i vognen. Sportsdelen til tfk vognene drukner jo barnet i den første tida. Multi bagen er,for de som ikke vet, vanlig bag som man kan gjøre om til sportsdel når den tid kommer. Ner tilpasset de minste!
Hvor kjøper dere multibagen? Har ikke funnet den noe sted

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Maxicosi bilstol og Emmaljunga smart duo vogn her :happy090

Back
Topp