Vogn :D

Vi har kjøpt easywalker sky :) Med sportsdel og bag!! Gleder meg til å trille ♡
 
Vi har bestilt emmaljunga city cross i brown flower i dag :) Gleder meg til å få den i hus og til å trille til høsten!
 
Her blir det etter mye om og men Brio smile :D Var egentlig Emmaljunga jeg ville ha - men da denne har vendbar sittende og lufthjul ville vi prøve denne nå.. Vi hadde Emma'n forrige gang så moro å prøve noe nytt.. Easywalker qtro var også med i siste runde, men liker ikke at den ikke har vendbar sittedel :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her blir det etter mye om og men Brio smile :D Var egentlig Emmaljunga jeg ville ha - men da denne har vendbar sittende og lufthjul ville vi prøve denne nå.. Vi hadde Emma'n forrige gang så moro å prøve noe nytt.. Easywalker qtro var også med i siste runde, men liker ikke at den ikke har vendbar sittedel :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvorfor valgte du Smile framfor Happy? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor valgte du Smile framfor Happy? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi hadde 4 faste hjul forrige gang og kunne tenke meg svingbare denne gang.. Derfor ble det ikke happy :) Skal du ha Happy? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde 4 faste hjul forrige gang og kunne tenke meg svingbare denne gang.. Derfor ble det ikke happy :) Skal du ha Happy? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, har så og si bestemt oss for den. Men har ikke bestilt enda. :)
Er Smile akkurat den samme vogna bare med svingbare hjul?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, har så og si bestemt oss for den. Men har ikke bestilt enda. :)
Er Smile akkurat den samme vogna bare med svingbare hjul?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har ikke sammenlignet de så veldig - men tror de er litt forskjellig. Sittedelen er vel noe større på Happy, men tror bagene er ca samme. Er ikke så mye på norske sider om smile så jeg har lest på et par svenske blogger hvor de har hatt vognen en periode og skrevet erfaring etter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke sammenlignet de så veldig - men tror de er litt forskjellig. Sittedelen er vel noe større på Happy, men tror bagene er ca samme. Er ikke så mye på norske sider om smile så jeg har lest på et par svenske blogger hvor de har hatt vognen en periode og skrevet erfaring etter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ok. Jeg er av å til veldig usikker på om happy er det rette valget, men andre ganger er jeg 100% sikker. Vanskelig. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ok. Jeg er av å til veldig usikker på om happy er det rette valget, men andre ganger er jeg 100% sikker. Vanskelig. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn er jeg og.. kommer sikkert aldri til å bli heeeelt sikker.. haha.. Drømmen hadde vært å kunne "parret" Emmaljunga super nitro, EW qtro & smile ;) Haha.. men når det ikke går så får jeg bare ta en sjanse :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi også står foreløpig mellom Emmaljunga Super Nitro og Bugaboo Buffalo. Vi bor i Oslo sentrum uten bil og må ha noe som fungerer godt i all slags vær og på offentlig transport.
Vil helst ha fire hjul for god stabilitet, og svingbare forhjul for å komme seg enkelt rundt og inn i butikker, på busser osv, men mange varianter med svingbare hjul har små forhjul og det ser jeg for meg kan være upraktisk i snø og slaps om vinteren?

Noen som har erfaring med disse to evt andre anbefalinger?
 
I dag har jeg fått understellet og sportsdelen til juniors gamle edge i hus (selve bagen får jeg til uka). Litt solbleket er den, men ellers ser understellet og resten av vogna veldig bra ut egentlig (til tross for at den drar på årene), så da blir det nok ikke vognhandel på oss..... Men junior var så stolt da han kom med sin gamle vogn til babyen!!! :) Og jeg kjenner at fordi om jeg hadde litt lyst på ny vogn, så er dette helt greit og faktisk litt koselig!! ;)
 
I dag har jeg fått understellet og sportsdelen til juniors gamle edge i hus (selve bagen får jeg til uka). Litt solbleket er den, men ellers ser understellet og resten av vogna veldig bra ut egentlig (til tross for at den drar på årene), så da blir det nok ikke vognhandel på oss..... Men junior var så stolt da han kom med sin gamle vogn til babyen!!! :) Og jeg kjenner at fordi om jeg hadde litt lyst på ny vogn, så er dette helt greit og faktisk litt koselig!! ;)
Vi hadde også Edge sist, og jeg angrer veldig på at jeg solgte den. Hadde garantert brukt den om igjen om vi hadde hatt den enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde også Edge sist, og jeg angrer veldig på at jeg solgte den. Hadde garantert brukt den om igjen om vi hadde hatt den enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg var også veldig glad i den vogna, så hadde nok blitt edge om jeg hadde måttet handle ny også.... :)
 
Da er søskenvogna på vei, denne, bare i svart! :D

Emmaljunga Monkey!

emmaljunga-double-monkey-2013-pp-navy-87695410.jpg
 
Vi skal ha TFK :) forelsket meg i den nye blå fargen. Skulle egentlig ha brun men nå blir den blå, har kjøpt brun bag da :D Gleder meg til å ut å trille :D
 
Back
Topp