Vogn :D

Vi har bestemt oss for emaljumga Edge duo, mef svingbare fremjul. Har hørt att det er kjekt å bestille i god tid, da fabrikken ikke produserer vogner på sommeren , noen som har erfaring med dette. ? Når bør man bestille vogn ?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser ikke så veldig fint ut for storesøster og bli satt i nesten liggestilling helt oppi bagen liksom syns jeg? :confused:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app


Nei, ser ut som de sitter oppi hverandre, så skjønner at det kanskje er en ulempe :p Men til våres bruk så synes jeg den er helt super :) :) finnes allti noe brukt om vi venter nr 2 en gang :) føler når vi venter den 1 så er vognen en stor ting og den skal se bra ut, føler kanskje ikke slik me nr 2?? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler meg som en huleboer i forhold til dere andre her, haha!

Jeg skal ha en sånn en, som vi fikk brukt av svigermor etter dattera til mannen. Er en eller annen modell av Mamas&Papas. Har fire store og faste hjul og stor plass under. Ellers har jeg ikke snøring altså :p

image.jpg
 
Fått TFK i hus i dag, ser kjempefin ut :) Sort farge, med grå voksi pose :D nesten som å være 5 år igjen og ha fått dukkevogn :p
 
Sjekka vår gamle Emmaljugavogn i dag. Trodde den var i tipp topp stand, men vi fant ut at vi må jammen ha ny. Ikke så rart da når den er 7 år og brukt masse til to. Bremsene virker ikke, hjula er helt på felgen. Har i luft men siger ut igjen.. og så er den jo velbrukt. Så da blir det ny da! Men er litt i tvil hva vi skal velge. Blir vel enten en ny Emmaljuga eller Simo tenker jeg. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har bestilt emmaljunga egde duo. Må ha fire hjul til alle forhold som er her hvor vi bor. Var super fornøyd når vi prøvdetrillet den i butikken. Gleder meg til juni, når jeg skal hente den med hjem til trulta som kommer i september


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bestilt emmaljunga egde duo. Må ha fire hjul til alle forhold som er her hvor vi bor. Var super fornøyd når vi prøvdetrillet den i butikken. Gleder meg til juni, når jeg skal hente den med hjem til trulta som kommer i september


Sent from my iPhone using BV Forum
Heldige deg!!! Litt sånn misunnelig og skjønner godt at du gleder deg til å hente den......... ;-) Super vogn!!!

Her tok snålskapen overhånd, så blir nok å bruke den gamle edgen etter storebror.... Ikke like fin, men ganske gratis og siden vi holder på å bygge ut ble vi rett og slett for gjerrige..... :p
 
Vi skal ha TFK Joggster Twist med multi x bag :) Planer om å bestille fra kiddies24
 
Skal ha en emmaljunga mondial de luxe med 4 faste luftfylte dekk. Bor rett med skogen, så da er det veldig greit. I tillegg har vi kjøpt en pent brukt phil & teds smart som er superlett og har svingbare hjul til reise- og evt kjøpesenter-bruk. :) begge vognene har adapter til maxi cosi bilsete og har både bag og vendbar sportsdel . Slet litt med å funne en reisetrille som hadde alt det!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Et lite tips fra en barnehageansatt. husk at vognen vi velger nå må være god og sove i når ungen er 1, 2, eller 3 år. derfor er det like viktig og sjekke bredden og særlig lengden på sportsvognsdelen. TFk, emmaljunga og simo er gode barnehage sovevogner. Enkelte brio modeller har en sånn teit uflyttbar stang i sportsdelen når en legger den flat som gjør at en lang to åring ikke kan sove i den
 
7år gammal edge duo her. Kjøpt brukt til vordende storesøster. Var brukt til en unge da vi kjøpte den, jentungen vår var den andre, så blir brukt for tredje gang no. Skal bytte styret, bytte en strikk, og sy en liten saum i kalesjen. 7år høres gammalt ut, men den ser eigentleg ny ut enda :) Bare designet som avslører alderen for dei som "kan vogn" :)
 
7år gammal edge duo her. Kjøpt brukt til vordende storesøster. Var brukt til en unge da vi kjøpte den, jentungen vår var den andre, så blir brukt for tredje gang no. Skal bytte styret, bytte en strikk, og sy en liten saum i kalesjen. 7år høres gammalt ut, men den ser eigentleg ny ut enda :) Bare designet som avslører alderen for dei som "kan vogn" :)
Har en 7 år gammel Emmaljuga vi også. Har brukt den til mine to. Den ser like god ut som ny.. Men dessverre er bremsene ødelagt, hjullageret bare faller ut og lufta i dekka bare siger ut. Så understellet er rett og slett utslitt. Så bli nok en ny Emmaljuga. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har en 7 år gammel Emmaljuga vi også. Har brukt den til mine to. Den ser like god ut som ny.. Men dessverre er bremsene ødelagt, hjullageret bare faller ut og lufta i dekka bare siger ut. Så understellet er rett og slett utslitt. Så bli nok en ny Emmaljuga. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når understellet er ferdig er det ikkje så masse å gjere, nei :) Det er godt gjort å slite ut ei emmaljunga vogn da! ;) Vi er veldig nøgd med vogna vår. Den er heilt svart og har holdt fargen veldig bra. Kalesjen er like fin i fargen. Men må jo innrømme at ein del av meg skulle ønske at vogna var meir slitt. ;) Det er jo så kjekt å sjå på ny vogn! Får heller "pimpe" opp vogna litt denne gongen. Vil ha tulsa regntrekk, koppholder, søskenbrett og kanskje parasoll :)
oswsvl.jpg
 
Når understellet er ferdig er det ikkje så masse å gjere, nei :) Det er godt gjort å slite ut ei emmaljunga vogn da! ;) Vi er veldig nøgd med vogna vår. Den er heilt svart og har holdt fargen veldig bra. Kalesjen er like fin i fargen. Men må jo innrømme at ein del av meg skulle ønske at vogna var meir slitt. ;) Det er jo så kjekt å sjå på ny vogn! Får heller "pimpe" opp vogna litt denne gongen. Vil ha tulsa regntrekk, koppholder, søskenbrett og kanskje parasoll :)
oswsvl.jpg
Nesten helt lik vogna vår den. ;) Denne var jo like god som ny.
Litt vemodigt at vi ikke kan bruke vår vogn mere... Men blir morro med ny også. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nesten helt lik vogna vår den. ;) Denne var jo like god som ny.
Litt vemodigt at vi ikke kan bruke vår vogn mere... Men blir morro med ny også. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fant det bildet på nettet, men vår er heilt lik :) Eldes med stil ;) Tok fram bagen for ei stund sia, måtte berre sjå litt på den. Har begynt å glede meg veldig til eg kan trille tur no!
 
Fant det bildet på nettet, men vår er heilt lik :) Eldes med stil ;) Tok fram bagen for ei stund sia, måtte berre sjå litt på den. Har begynt å glede meg veldig til eg kan trille tur no!
D blir stas med trilleturer. Gleder meg veldig til det. :)
Elsker å gå tur. Men pga bekkenløsning og fare for blødninger må jeg være i ro nå. Så skal bli godt å bli ferdig kjenner jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har en 7 år gammel Emmaljuga vi også. Har brukt den til mine to. Den ser like god ut som ny.. Men dessverre er bremsene ødelagt, hjullageret bare faller ut og lufta i dekka bare siger ut. Så understellet er rett og slett utslitt. Så bli nok en ny Emmaljuga. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Barnevognverksted selger understell til vogner :)


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hadde i utgangspunktet tenkt på 3 hjuling.. Helt til jeg hørte om en trehjuling som veltet pga vind og babyen falt ut av... Ikke at jeg tror det skjer i hytt å pine.. Men la babyjoggeren fort bak meg da forhandleren måtte bekrefte at de var mye mer ustødige... Så da gikk reisen over til Emmaljunga :) Og endelig fant jeg vogna mi :) Gleder meg til den kommer fra fabrikken :pIMG_20140430_144904.jpg
 
Eg har forelska meg i denne Bugaboo'n... Men vi har blitt enige om å ta den i heilt svart! ;)
Så får vi sjå om det blir ett rosa trekk etterkvart... Hehe... :)image.jpg
 
Back
Topp