Vogn :D

Vi skal ha Emmaljunga City Cross - svart med fire faste ben. Vi har valgt å gå for den vogna da vi trenger en vogn som både er grei å manøvrerer i marka og i byen og på t-banen.
 
Jeg har aldri eid barnevogn, men tror virkelig det blir bra med TFK :) Prøvekjørte den i butikk, og den virket tipp topp :)

Jeg er kjempefornøyd med sportsvogna iallfall. Stor, romslig og stødig, til tross for 3 hjul. Det er utrolig god å trille! Den beste vogna jeg har hatt :)
 
Kjøpte ny emmaljunga mondial white leatherette til storebror og gleder meg til å ta den i bruk denne gangen også! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen som skal ha Brio Happy Duo? :)
Ser ut som flest skal ha Emmaljunga.

Har sett på begge. Brio Happy bagdelen er 5cm kortere og 1cm smalere enn Emmaljunga Edge sin bagdel. Det har vell ikke så mye å si tenker nå jeg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har Tfk og kommer til og bruke den masse. Her hvor vi bor er det er utrolig teit rampe for å komme seg opp til skolen. Eldste blir 1.kl til høsten og jeg vil følge henne, så vi må kjøpe en vogn hvor det er lett og løfte av bagen. Ingen vogn er lav nok til at den kommer seg opp rampen pga de har laget et teit rekkverk over rampen. derfor blir det en bugaboo i tillegg. Men tror det er den 11. vognen vi er innom så det bør bli den siste:)
 
City cross :) Vil ha fire hjul og stødig vogn, og er avhengig av at den er praktisk og lett, og får plass i bilen vår. Også er den så fin. Og jeg har tre eldre søsken som alle hadde/har denne vognen og som elsker den :)
 
ImageUploadedByBV Forum1397660160.493140.jpg

Vi har bestilt denne :) :) har prøvekjørt den fordi tante barnet har den og er kjempe praktisk :) veldig lett og veldig enkel og sette sammen :)
Sitte delen har 5 forskjellige funksjoner :) til og anbefale for de som er i tvil :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen som skal ha Brio Happy Duo? :)
Ser ut som flest skal ha Emmaljunga.

Har sett på begge. Brio Happy bagdelen er 5cm kortere og 1cm smalere enn Emmaljunga Edge sin bagdel. Det har vell ikke så mye å si tenker nå jeg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Regner ikke med det blir noe problem om du liker Brio best. Vi har Emmaljunga Mondial og måtte bytte til sportsdelen når gutten vår var rundt 9-10 mnd. Da var jeg redd han skulle krabbe ut av vognen, men han hadde fortsatt plass :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har bestemt oss for Brio smile :) Og kjøper den nok i sommer en gang :) gleder meg :)
 
Vis vedlegget 57626

Vi har bestilt denne :) :) har prøvekjørt den fordi tante barnet har den og er kjempe praktisk :) veldig lett og veldig enkel og sette sammen :)
Sitte delen har 5 forskjellige funksjoner :) til og anbefale for de som er i tvil :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Crusi? Den er lækker! Synd søskenvogndelen er litt halvveis på den :/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Crusi? Den er lækker! Synd søskenvogndelen er litt halvveis på den :/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja er crusi :) jeg har hørt at søsken delen er helt super. Men har aldri prøvd det selv. Hva skal være gale? nå blir dette våres første så er ikke så nøyen på akkuratt søsken delen helt enda :p det kommer senere :) kanskje vi ikke har behov for søsken delen da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir emmaljunga viking søskenvogn (hvis det ikke det kommer noe nytt og bedre). Så har vi to simovogner til bhg sovevogn og i tillegg har jeg Creeps duo, må bare bytte hjula... Og så har vi en 2me sportstrille.. Trenger større hus :p
 
TFK joggster twist, fordi vi har understellet fra før. Og trenger dermed kun bagen. :)
 
Ja er crusi :) jeg har hørt at søsken delen er helt super. Men har aldri prøvd det selv. Hva skal være gale? nå blir dette våres første så er ikke så nøyen på akkuratt søsken delen helt enda :p det kommer senere :) kanskje vi ikke har behov for søsken delen da :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ser ikke så veldig fint ut for storesøster og bli satt i nesten liggestilling helt oppi bagen liksom syns jeg? :confused:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1397764392042.jpg
    1397764392042.jpg
    29,1 KB · Visninger: 59
Vær obs på at stokke-vogna er mer ustabil enn andre vogner. Jeg har sett fem ganger på ulikt føre at vogna har veltet/nesten veltet. Er mer ustabil uten bagen. Syntes det var kjempeskummelt. Skrev mail til stokke, og fikk en skikkelig sur og useriøs mail tilbake.

Anbefaler den ikke.
 
Egentlig har jeg lyst på en Emmaljunga double monkey, men den er jo ikke å oppdrive lenger :/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Emmaljunga city cross :) null erfaring med vogner, men tror dette blir en bra en til vårt bruk :)
 
Back
Topp