Vogn :D

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Jeg er super opptatt av barnevogner. Godt over middels interessert kan man vell si.. Klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Vil gjerne ha flere forskjellige. :p
Hvilken vogn skal dere ha og hvorfor har dere valgt akkurat den vogna? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet ikke..
Tenkte først Emmaljunga Cit Cross, den er praktisk og lett. Men Mondial er så mye finere! Så tenker jeg at Nitro er fin pga de svingbare hjulene, men det funker jo dårlig på grus og slaps...

Såh.. Jeg sliter også :p
 
City cross - lett og praktisk :)
 
Jeg vil ha easywalker sky, lett og en drøm å trille :)
 
Vi har bestemt oss for emmaljunga edge duo. Trenger en vogn til trilling på snø/slaps/grus og vil ha en som er stor og robust til en vinterbaby :) når babyen kommer i midten av september blir jo bagdelen brukt hele vinteren.. :)
 
Skal bruke opp igjen vår 7 år gamle Emmaljugavogn. Har brukt den til gutta og den er like fin. Har lagra den inne, så god som ny. Det eneste som er galt med den er den ene bremsen. Men det skal svigerfar fikse.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal ha grå Brio go tror jeg. Trenger en vogn som har lett bag(må gå i trapper)lite understell men nok oppbevaring.(liten bil) en som er grei både i by/buss og grus/snø..og vendbar sportsdel..den har ergonomisk håndtak(jeg og sambo har rygg/skulderplager. Har allerede kjøpt lilla voksipose til..men vogna kjøper vi senere.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Blir edge her, muligens den gamle etter storebror.....

Trenger ei vogn som klarer seg godt på snø, slaps og grusvei og vil ha stor bag så vi kommer gjennom vinteren uten at det blir for trangt med vinterposen...... :)
 
Tror det blir city cross på oss denne gangen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har sikla på mondial leatherette hele tiden, men var i butikken å prøvetrilla den sist uke og ble dødsskuffa. Fytterakkern å stygg den var iforhold til på bildene!!
Men falt totalt for Edge all black med style stelleveska, så skal bestille den etter oul :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt mondial duo grå skinn, den vogna var rett og slett drømmen og ble ikke skuffet i det hele tatt da jeg så den i butikken så den ble med hjem. :) Og for mitt bruk så blir den veldig praktisk da den har stor bagdel, og er i skinn så det blir lettere og tørke av den istedenfor og må av med trekket og vaske det. :)
 
Vi har Emmaljunga City cross etter eldste. :)

Elsker vogna :) Den er enkel i utseende, lett, stødig på alt underlag :) Den har mange fine farger, kan ha forskjellig på bag og sportsdel.. Også er det forskjellige kalesjer, så du slipper at kalesjen blir solbleket mer enn stoffet på sportsdelen etter bagbruk..

Mondial er penere i utseende egentlig synes jeg, men fy den er tung i forhold. :)

Her er det ikke aktuelt med 3 hjulinger, bor på landet, så trenger ei stødig vogn.
 
Vi har kjøpt TFK :) kom dagen etter at vi bestilte den (skal hente den i morgen, ikke rukket det før)
 
Vi har en tfk joggster 3 sportsvogn etter yngstejenta. Har kjøpt bag til den og håper det blir bra!
 
Vi trenger søskenvogn nå.. Veldig usikker på hvilken man skal gå for!

Til lillemor har jeg Emmaljunga duo og en buggis :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Back
Topp