Vitex (agnus castus)

CD 12. Negativ EL test. Sist hadde jeg positiv på dag 12. Men pulsen stiger, så EL er nok rett rundt hjørnet :)

Spennende da :D Du har noen fine dager fremover. Kos dere masse med humpingen og husk å nyte det ;)

Vurderer nesten oppstart av vitex. CD 13 og fortsatt negativ EL test...

Jeg tror ikke det kan skade [emoji4]
Har den ikke blitt sterkere heller? [emoji848]

Skal nok det du ;) for 5. Dag på rad :p siden EL kom to dager senere enn forventet ;)

Det er jo bare digg det da :D
OBS! Jeg har fått sinnsykt økt sexlyst etter jeg begynte på vitex.. Bare så du er obs ;)

Jeg har prøvd vitex før og tror de hjalp meg å bli gravid sist. Hadde lange sykluser før jeg ble gravid sist og fikk ikke EL men når jeg begynte på vitex så fikk jeg EL. Og jeg ble gravid andre syklusen etter jeg begynte på de :) Så har troen på at de hjalp meg sist å bli gravid :)

Positiv EL test i dag, så tenker ta når jeg vet EL har vært. Så jeg ikke klusser til noe der.

Har lest at det helst ikke skal tas om man er gravid, så ville ha ventet til mensen hadde kommet [emoji4]

Jeg har prøvd vitex før og tror de hjalp meg å bli gravid sist. Hadde lange sykluser før jeg ble gravid sist og fikk ikke EL men når jeg begynte på vitex så fikk jeg EL. Og jeg ble gravid andre syklusen etter jeg begynte på de :) Så har troen på at de hjalp meg sist å bli gravid :)
Samme som meg. I 2010 ble jeg gravid på første PP etter oppstart :)

Det gir meg store store håp :) Første pp på vitex denne pp :)

Hvordan går det med dere andre vitexdamer?

Er på CD 12 og har noe som må være eggløsningssmerter, det kjennes i alle fall veldig godt. Typisk at ikke jeg har el tester i hus :wideyed:

Venter fremdeles på dette slimet, da.

Hvilken dosering bruker dere forresten?

Hvordan går det med dere damer?

Hvordan går det med dere damer?

Startet med Vitex første menstruasjonsdag, og fikk tydelig EL slim for første gang på mange år! (CD 14), så jeg har absolutt troa på denne :)

Jeg har stor tro på vitex! Har aldri hatt så mye EL slim før og jeg kjente at det jobbet godt rundt EL.
Skal til GU neste uke og da vil jeg få vite hva vitex har gjort og ikke gjort.
Må også legge til at jeg ikke kan huske å ha fått et så tydelig EL fall på charten før.
Jeg er optimistisk!

Noen av dere andre som opplever ekstremt ømme pupper rett etter EL med Vitex?
Mine har aldri vært så ømme før.
Klarer nesten ikke å ha på BH en gang [emoji15][emoji15]

Back
Topp