Vitex (agnus castus)

Noen av dere andre som opplever ekstremt ømme pupper rett etter EL med Vitex?
Mine har aldri vært så ømme før.
Klarer nesten ikke å ha på BH en gang [emoji15][emoji15]
Mine er alltid så ømme mellom EL og IKM. En av måtene jeg finner ut at EL har vært. De blir også større og hardere...

Mine er alltid så ømme mellom EL og IKM. En av måtene jeg finner ut at EL har vært. De blir også større og hardere...

Mine har blitt større og hardere. Hovne nesten. Kanskje det er tegn på at jeg har virkelig hatt EL denne pp?!

Hvordan går det med resten? Jeg er akkurat ferdig med første syklus med Vitex. 56 dager i syklusen - akkurat samme sist. Kommer likevel til å fortsette. Antall dager mellom eggløsning og TR er økt fra rundt 4 til 12 :D Snakk om å gi gullegget tid til å feste seg!

Hvordan går det med resten her? Jeg har akkurat hatt eggløsning. Ligger an til 12 dager kortere sykel denne gangen enn forrige så er storfornøyd :)

Fortsatt ikke noe bekreftet eggløsning her.
Tok siste tablett av Provera for to dager siden, venter på TR.
Tar også Vitex.
Skal begynne med Letrozol igjen på CD3, så får vi se.
Third time's the charm, eyh?
Alle gode ting er tre! Satser på at Letrozol gjør susen

Mine sykluser har stabilisert seg kraftig! Ligger på 30-33 dager nå. Før Vitex kunne jeg gå en hel måned uten mens..

Noen som brukte vitex i år hvor det klaffa? Jeg skal starte opp med vitex i morgen.
I høst hørte jeg på podcasten "how to get healthy and get pregnant", og hu mente at man IKKE skal ta vitex før el, men etter el til ikm.

Har i hvert fall fått stadig kortere syklus. Sist syklus var 41 dager, håper denne blir enda kortere. Jeg tar Vitex hele syklusen.

Back
Topp