Nei... men sendt fra Danmark i dagMottatt den enda? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei... men sendt fra Danmark i dagMottatt den enda? [emoji4]
Nei... men sendt fra Danmark i dag![]()

Mottatt den enda? [emoji4]
Jeg fikk pakken i dag! Har dere mottatt ennå? Tenker starte i morgen. Er på CD6. Med mine sykler er det like greit å komme i gang.Nei... men sendt fra Danmark i dag![]()
Jeg fikk pakken i dag! Har dere mottatt ennå? Tenker starte i morgen. Er på CD6. Med mine sykler er det like greit å komme i gang.
Krysser fingrene! Jeg bestilte onsdag 21.februar.Nei, ikke enda [emoji19] Håper den kommer i morgen [emoji173]️
Når bestilte du?
Krysser fingrene! Jeg bestilte onsdag 21.februar.
Min ble også sendt den 23. Kanskje den kommer til deg i morgen?Hmm. Min ble bestilt 20/02 og ble sendt 23/02.
Når ble din sendt?
Min ble også sendt den 23. Kanskje den kommer til deg i morgen?
Ingen ting i posten ennåJeg fikk pakken i dag! Har dere mottatt ennå? Tenker starte i morgen. Er på CD6. Med mine sykler er det like greit å komme i gang.
Hvis EL kommer så snart hadde jeg ventet. Her er vel forventet EL om 40-50 dager hvis det blir som forrige pp. Så lenge gidder jeg ikke vente!Ingen ting i posten ennåCD 11 og EL om 1-2 dager. Så usikker på om jeg skal vente.
SpennendeJeg fikk sms i dagSå var oppe på posten og hentet den
Pakka var for stor for postkasseåpningen (bor i blokk)
Er CD2 i dag, så jeg tok første pilla i dag![]()
Spennende![]()
Jeg fikk pakken i dag! Har dere mottatt ennå? Tenker starte i morgen. Er på CD6. Med mine sykler er det like greit å komme i gang.
Da har jeg fått min pakke ogsåJeg fikk sms i dagSå var oppe på posten og hentet den
Pakka var for stor for postkasseåpningen (bor i blokk)
Er CD2 i dag, så jeg tok første pilla i dag![]()
Krysser fingrene for det! Selv håper jeg i første omgang på stabil syklus og eggløsning. Virker som det er mange som har positiv erfaring med at Vitex hjelper på det så har troen.Ja, det er kjempe spennende! Håper virkelig det blir en liten en av dette!
Da har jeg fått min pakke ogsåjuhu! Men venter nok til neste PP før jeg starter
![]()
Krysser fingrene for det! Selv håper jeg i første omgang på stabil syklus og eggløsning. Virker som det er mange som har positiv erfaring med at Vitex hjelper på det så har troen.
Ja, det hadde jo vært drømmenHåper du slipper å bruke den da![]()
Ja, det hadde jo vært drømmen![]()