CD 12. Negativ EL test. Sist hadde jeg positiv på dag 12. Men pulsen stiger, så EL er nok rett rundt hjørnetJa. Hvordan ligger du ann nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 12. Negativ EL test. Sist hadde jeg positiv på dag 12. Men pulsen stiger, så EL er nok rett rundt hjørnetJa. Hvordan ligger du ann nå?
CD 12. Negativ EL test. Sist hadde jeg positiv på dag 12. Men pulsen stiger, så EL er nok rett rundt hjørnet![]()
Vurderer nesten oppstart av vitex. CD 13 og fortsatt negativ EL test...Spennende daDu har noen fine dager fremover. Kos dere masse med humpingen og husk å nyte det
![]()
Vurderer nesten oppstart av vitex. CD 13 og fortsatt negativ EL test...
Nei, ikke sånn veldig...Jeg tror ikke det kan skade [emoji4]
Har den ikke blitt sterkere heller? [emoji848]
Positiv EL test i dag, så tenker ta når jeg vet EL har vært. Så jeg ikke klusser til noe der.Start på den duKan umulig skade
![]()
Positiv EL test i dag, så tenker ta når jeg vet EL har vært. Så jeg ikke klusser til noe der.
Skal nok det duSå braKose deg i kveld du da
![]()
Skal nok det dufor 5. Dag på rad
siden EL kom to dager senere enn forventet
![]()
Positiv EL test i dag, så tenker ta når jeg vet EL har vært. Så jeg ikke klusser til noe der.
Samme som meg. I 2010 ble jeg gravid på første PP etter oppstartJeg har prøvd vitex før og tror de hjalp meg å bli gravid sist. Hadde lange sykluser før jeg ble gravid sist og fikk ikke EL men når jeg begynte på vitex så fikk jeg EL. Og jeg ble gravid andre syklusen etter jeg begynte på deSå har troen på at de hjalp meg sist å bli gravid
![]()
Jeg har prøvd vitex før og tror de hjalp meg å bli gravid sist. Hadde lange sykluser før jeg ble gravid sist og fikk ikke EL men når jeg begynte på vitex så fikk jeg EL. Og jeg ble gravid andre syklusen etter jeg begynte på deSå har troen på at de hjalp meg sist å bli gravid
![]()
Hvordan går det med dere damer?