Vite kjønnet?

Ikke sikker, har litt lyst til å ikke vite det. Visste det i begge forrige svangerskap da, så kanskje greit å teste uten nå? :p Mulig vi dog kommer til å se det selv etterhvert, skal på ganske mange UL i løpet av svangerskapet og da er det en viss fare for å plutselig se det. Forrige var i alle fall ikke blyg. :hilarious:

Vi vil vite. Mest av praktiske årsaker men også fordi jeg synes det er greit å innstille seg.

Sånn party er ikke helt min stil så det lar vi nok være ;)

Vi skal vite. Vi prøver å ikke knytte oss alt for mye før morkakeprøve(himla vanskelig) så derfor er det veldig godt å kunne knytte seg ekstra etter vi evt har fått positivt svar. Å vi føler det er enklere når man vet kjønn selv om hvilket kjønn er helt uvesentlig for oss.

Er usikker på om vi har lyst å vite. Det betyr så lite om det er jente eller gutt, vi vil bare ha en frisk liten en:)

Ja, tenker det er greit å vite. Også i forhold til den som er her allerede, som får enten lillesøster eller lillebror:Heartblue:Heartpink

Er ikke tolmodig nok til å vente, så vil vite :)

Vi vil vite, men jeg ser gleden i å ha det som en overraskelse. :) Kanskje vi velger å ikke vite det neste gang?

Jeg vil vite. Det føles mer virkelig da, og vi kan fortelle førstemann om han får en lillesøster eller lillebror. Og vi kan planlegge navn. Men kjønnet i seg selv betyr ikke noe. Og vi skal ikke ha gender reveal-fest.

Back
Topp