Vite kjønnet?

Vi er veldig usikre på hva vi vil, men må innrømme at tanken på å arrangere egen babyfest og eventuelt ha en gender reveal party frister :D
 
Beundrer dere som ikke vil vite! Jeg får helt noia og må vite med en gang, helst i går :hilarious:
 
Jeg vil vite det, tenker at jeg skal lage en liten gender reveal til mannen når den tid kommer hvis han ikke er med på ultralyden daxsmile9
 
klarer nok ikke vente :D så håper jeg får vite kjønn den 21 juni, da skal vi på ultralyd. er klart at det ikke kan være 100%, men håper jo vi kan finne det ut. er da 12+6 ellernoe!
 
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil vite denne gangen (har en jente fra før, og da visste jeg det på forhånd). Var på NIPT-test i København forrige helg, og da kunne jeg få vite det på testen der, men krysset av for at vi ikke ville vite. Har blitt mer og mer obs på hvor utrlig mye vi legger i hveilket kjønn en baby og et barn har, de siste årene, hvordan vi behandler gutter og jenter forskjellig (også spebarn), at jeg tror jeg lander på at jeg ikke vil vite før den er født - så må alle, inkludert oss selv, kun forholde oss til at det er et barn i magen, og ikke om det er en jente eller gutt. Spent på om noen syns det er litt "vanskelig"... I tillegg syns jeg det virker så utrolig spennende å få vite det på fødestua! :D
 
Vi har bestilt NIPT-test 5. juli og kommer til å krysse av for at vi ønsker å vite kjønn. Så vi får vite det helt sikkert ca. en uke senere. :) Jeg håper inderlig at det ikke er noe alvorlig galt med babyen. Da er jo kjønn irrelevant i den store sammenhengen.
 
Back
Topp