Vite kjønnet?

Christine_s

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Er det noen som ikke skal vite kjønnet på barnet? Og er det noen som skal slenge seg på trenden med sånn Kjønnsfest? :p
 
Eg har så lyst på sånn konfetti med fargepulver inni :) men trur ikkje eg kjem til å klare å vente :D
 
Jeg kunne tenkt meg å ikke vite kjønn, men jeg vet min kjære helt har samme tålmodigheten der :knegg:
 
Jeg er ikke noe tålmodig i det hele tatt, så jeg vil vite! Dessuten vil jeg vite det for å strikke, sy og lage ting for det kjønnet. Syns litt «synd» på dattera mi som har så mye nøytrale farger i så mye pga andremann skal arve og om det er gutt så er det greit at ikke alt er rosa. Skikkelig teit gjort syns jeg.
 
Jeg viste det ikke med første. Men andre ville jeg ikke vite det men de sa det likevell. Denne gangen har jeg ikke helt bestemt meg. Tenker det er praktisk å vite det, samtidig som at det er hyggelig med gjettingen. De kan jo ta feil, fetteren min skulle ha en jente helt til de i uke 32 fikk en ekstra ultralyd pga lite spark og da fant det en gutt uten tvil.
 
Vi vil vite det, synes det er lettere å få et forhold til vedkomne når man vet om det er jente eller gutt og kan kalle den navnet man eit har bestemt seg for. Kanskje særlig for mannen min, som jo ikke kjenner det på kroppen sånn som jeg gjør.

Men noe reveal party blir det ikke her, det er ikke helt min greie :)
 
Jeg vil vite kjønnet. Vet at samboer ikke klarer å vente, og han hadde nok forsnakket seg en eller annen gang allikevel :hilarious:
 
Jeg er ikke noe tålmodig i det hele tatt, så jeg vil vite! Dessuten vil jeg vite det for å strikke, sy og lage ting for det kjønnet. Syns litt «synd» på dattera mi som har så mye nøytrale farger i så mye pga andremann skal arve og om det er gutt så er det greit at ikke alt er rosa. Skikkelig teit gjort syns jeg.
Ja, det er koselig å vite det for da i mitt tilfelle be min mor om å strikke til lille:D
Er jo greit med nøytrale farger også da:happy:
 
Jeg viste det ikke med første. Men andre ville jeg ikke vite det men de sa det likevell. Denne gangen har jeg ikke helt bestemt meg. Tenker det er praktisk å vite det, samtidig som at det er hyggelig med gjettingen. De kan jo ta feil, fetteren min skulle ha en jente helt til de i uke 32 fikk en ekstra ultralyd pga lite spark og da fant det en gutt uten tvil.
Praktisk å vite men spennende å ikke vite også:p
 
Vi skal ikke vite denna gangen heller tror jeg. Var en helt magisk opplevelse og få barna på brystet og få se selv:Heartbigred
 
Jeg viste med første. Men valgt å ikke vite med nr 2. Vil ikke vite det denne gangen heller.
Var kjempe stas når alle på fødestuen stod å ventet for å få vite d. Jeg er ikke en tolmodige person. Hater overraskelser men dette går greit. Gleder oss ekstra da.
 
Jeg viste med første. Men valgt å ikke vite med nr 2. Vil ikke vite det denne gangen heller.
Var kjempe stas når alle på fødestuen stod å ventet for å få vite d. Jeg er ikke en tolmodige person. Hater overraskelser men dette går greit. Gleder oss ekstra da.
Spennende, kanskje jeg skal prøve å overtale mannen til å bli med på å ikke vite :D Men tviler han har tålmodighet til det:hilarious:
 
Det første han spurte om denne gangen var at vi skulle vel ikke vite kjønnet denne gangen heller.
 
Jeg har litt lyst til å ikke vite, men mannen er uenig. Det er greit det også, jeg syns det var fint å få vite kjønn på OUL sist :) Jeg syns det gir litt koselig spenning til ultralyden, som jeg ellers syns er ganske skummel, fordi jeg er redd noe skal være galt.
 
Hadde vært kult å ikke vite, men føler jeg trenger det for å kunne vite hva man skal kjøpe og knytte mer bånd til babyen ❤️
 
Jeg har litt lyst å ikke vite denne gangen, men vet ikke om jeg klarer være så tålmodig :p Sist gang fant vi det ikke ut før uke 30 fordi hun hele tiden krysset beina på ultralyd :p
 
Back
Topp