Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
P.o.p. Har knæsje og spreke farger. Hadde hvertfall det sist jeg var innomStemmer, mitt problem er nok at jeg ikke er så gla i naturfarger, liker bedre knæsje og spreke farger og det føler jeg det gjerne er lite av til de minste, nå har jeg da bare sitt etter på nettbutikker da..
Stemmer, mitt problem er nok at jeg ikke er så gla i naturfarger, liker bedre knæsje og spreke farger og det føler jeg det gjerne er lite av til de minste, nå har jeg da bare sitt etter på nettbutikker da..
Frister litt å holde det for oss selv, men stoler ikke på at jeg hadde klart å holde kjeftVi er litt usikre foreløpig. Eneste grunnen vi kan komme på til at vi vil vite er at det er mer personlig å kunne si 'han/henne' fremfor 'den'. Hovedgrunnen for å ikke vite, spesielt å ikke fortelle andre, er at vi vil unngå for mye av bare blått eller rosa. Vi er kjempeglad i farger, og alle farger syns jeg fungerer til alle barn, men vil gjerne ha litt variasjon
Så mulig vi vil vite selv, men ikke fortelle resten. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal unngå å plompe uti med å avsløre det på en eller annen måte da Noen som har gjort dette selv?
Frister litt å holde det for oss selv, men stoler ikke på at jeg hadde klart å holde kjeft
Har heldigvis oppdratt omgivelsene godt, så tror ingen kommer til å troppe opp med bare rosa eller blått hvis vi sier hva det blir, er litt på det samme som dere der.
Eg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!Lindex er overlegen på barneklær etter min mening. Masse spreke farger og kule prints. Og kvaliteten er knall!
Mine 2 barn går omtrent bare med Lindex klær, digger fargene, kombinasjonene og holdbarheten! Så blir nok storshopping til mini der å etterhvertEg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!
Samme her! Eg gleda meg sånn til det! Elska at det er så kjønnsnøytralt også! Skal handle litt etter OUL tenkte egMine 2 barn går omtrent bare med Lindex klær, digger fargene, kombinasjonene og holdbarheten! Så blir nok storshopping til mini der å etterhvert
Syns også lindex sine kle er deilige. Savna lindex på nærmaste kjøpesenterEg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!