Vite kjønn på barnet??

Matja

Betatt av forumet
Vi venter vårt første barn og bestemt oss for å ikke vite kjønn på barnet. Vi blir like glad om det blir jente eller gutt, deg viktigste er selvsagt å få et friskt barn ❤️ Dessuten finnes det jo så mye fint kjønnsnøytralt babytøy. Flere som tenker at de ikke skal vite kjønn?
 
Vi skal ikke vite det. Detter nr 2, men den forste klarte jeg ikke å vente. Da var på privatklinikk og fikk vite kjønnet 14+1.
Blir spennende å ikke vite, synes jeg.
 
Vil vite, men syns det er veldig kult med dere som greier å vente :) jeg bare mååå :hilarious:

men vi skal holde det for oss selv, for sist gang delte jeg med alle hva vi skulle få, så nå vil vi gjøre litt annerledes :)
 
Visste ikke sist, skal ikke vite denne gangen ;)
 
Vil vite, men syns det er veldig kult med dere som greier å vente :) jeg bare mååå :hilarious:

men vi skal holde det for oss selv, for sist gang delte jeg med alle hva vi skulle få, så nå vil vi gjøre litt annerledes :)
Så gøy at dere vil holde det for dere selv :D Sikkert mange som vil være nysgjerrige :p
 
Vil vite det denne gangen, men hvis jeg er heldig og får flere barn hadde det vært spennende å ikke vite. Hvor får en tak i kjønnsnøytrale klær? Føler ofte det går i rosa eller blå toner eller hvit til de aller minste, og at det heller blir mer variert til større barn.
 
Vil vite det denne gangen, men hvis jeg er heldig og får flere barn hadde det vært spennende å ikke vite. Hvor får en tak i kjønnsnøytrale klær? Føler ofte det går i rosa eller blå toner eller hvit til de aller minste, og at det heller blir mer variert til større barn.
Kjøpt litt i hvitt, grått, brunt og grønt :happy: De trenger jo ikke så mye klær når de er så små heller, så får jeg heller kjøpe mer etter han/hun er født :dummy::dummy1:
 
Skal vite hvis det går, men heller litt mot å holde det hemmelig :hilarious:
 
Vil ikkje vite, må overtale mannen:) sist gjekk eg med på å vite sida han då fekk litt meir "eigarskap" til graviditeten.
 
Vil vite det denne gangen, men hvis jeg er heldig og får flere barn hadde det vært spennende å ikke vite. Hvor får en tak i kjønnsnøytrale klær? Føler ofte det går i rosa eller blå toner eller hvit til de aller minste, og at det heller blir mer variert til større barn.
Jeg handla litt til kommende storesøster på salg, og har kjøpt en lys gul bomullsbody og to hele ullsett i brunt og hvitt til babyen :) Har masse klær etter storesøster også, mye nøytralt i de minste størrelsene der siden vi ikke visste kjønn da heller.
 
Mannen har trumfet igjennom med de to første, at vi skal vite. Men denne gangen har jeg vunnet den diskusjonen. Vi skal ikke vite og jeg har allerede kjøpt inn tre bodyer:)
Lindex har mye kjønnsnøytralt da de bruker mye «naturfarger» og lite av disse grusomme babyblå og babyrosa med prinsesse og prins motiv (tråkker sikkert noen på tærne nå, men det er så grusomt stygt med rosa prinsessebabyer og blå prinsebabyer:bag:).
P.o.p. Har også en del kjønnsnøytralt.
 
Dette er vårt førte barn og vi skal vite hva det er. Selfølgelig har det ikke noe å si om det blir det ene eller det andre:) Jeg ønsker å vite det da det er kjekt å få strikketøy med farger og ikke bare kjønnsnøytralt, jeg liker godt farger :happy: jeg har mange nære som strikker og syntes det er kjedelig meg nøytrale farger på strikkeklær :)
 
Mannen har trumfet igjennom med de to første, at vi skal vite. Men denne gangen har jeg vunnet den diskusjonen. Vi skal ikke vite og jeg har allerede kjøpt inn tre bodyer:)
Lindex har mye kjønnsnøytralt da de bruker mye «naturfarger» og lite av disse grusomme babyblå og babyrosa med prinsesse og prins motiv (tråkker sikkert noen på tærne nå, men det er så grusomt stygt med rosa prinsessebabyer og blå prinsebabyer:bag:).
P.o.p. Har også en del kjønnsnøytralt.
Stemmer, mitt problem er nok at jeg ikke er så gla i naturfarger, liker bedre knæsje og spreke farger og det føler jeg det gjerne er lite av til de minste, nå har jeg da bare sitt etter på nettbutikker da..
 
Vil ikkje vite, må overtale mannen:) sist gjekk eg med på å vite sida han då fekk litt meir "eigarskap" til graviditeten.
Jeg tenker at det er den som går gravid og føder har en ekstra stemme her :p Lykke til med å overtale mannen :D
 
Vi er litt usikre foreløpig. Eneste grunnen vi kan komme på til at vi vil vite er at det er mer personlig å kunne si 'han/henne' fremfor 'den'. Hovedgrunnen for å ikke vite, spesielt å ikke fortelle andre, er at vi vil unngå for mye av bare blått eller rosa. Vi er kjempeglad i farger, og alle farger syns jeg fungerer til alle barn, men vil gjerne ha litt variasjon :joyful:

Så mulig vi vil vite selv, men ikke fortelle resten. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal unngå å plompe uti med å avsløre det på en eller annen måte da :hilarious: Noen som har gjort dette selv?
 
Back
Topp