Vite kjønn på barnet??

Jeg vil definitivt vite. For meg handler det litt om tilknytning til de små i magen (er nok ikke slik for alle) Er og en habil strikker som ikke orker å strikke julekjole til vesla om hun er en gutt :happy:
 
Stemmer, mitt problem er nok at jeg ikke er så gla i naturfarger, liker bedre knæsje og spreke farger og det føler jeg det gjerne er lite av til de minste, nå har jeg da bare sitt etter på nettbutikker da..

Lindex er overlegen på barneklær etter min mening. Masse spreke farger og kule prints. Og kvaliteten er knall!
 
Vi er litt usikre foreløpig. Eneste grunnen vi kan komme på til at vi vil vite er at det er mer personlig å kunne si 'han/henne' fremfor 'den'. Hovedgrunnen for å ikke vite, spesielt å ikke fortelle andre, er at vi vil unngå for mye av bare blått eller rosa. Vi er kjempeglad i farger, og alle farger syns jeg fungerer til alle barn, men vil gjerne ha litt variasjon :joyful:

Så mulig vi vil vite selv, men ikke fortelle resten. Klarer bare ikke se for meg hvordan man skal unngå å plompe uti med å avsløre det på en eller annen måte da :hilarious: Noen som har gjort dette selv?
Frister litt å holde det for oss selv, men stoler ikke på at jeg hadde klart å holde kjeft :D
Har heldigvis oppdratt omgivelsene godt, så tror ingen kommer til å troppe opp med bare rosa eller blått hvis vi sier hva det blir, er litt på det samme som dere der.
 
Jeg var usikker på om jeg ville vite, men klarte ikke å dy meg på ultralyd i dag når gyn. spurte om jeg ville vite :p Var veldig nysgjerrig med førstemann.
 
Vi skal vite, begge to er alt for nysgjerrig:hilarious: Er også så gøy å kan strikke kjole hvis det er jente, eventuelle andre finklær hvis det er gutt:happy:
 
Vi skal også vite om vi kan. Kjøpte mye nøytralt til Lillemann, i brunt, beige, hvitt og grått. Han har også mye grønt. Vi visste han var en gutt. Fikk mye lyseblått med biler i barselgaver. Hvis det skulle vise seg å være jente denne gangen vil jeg nok kjøpe noen ullklær og omslagsbodyer i de minste størrelsene som har litt mer pynt og detaljer enn de nøytrale og "gutteklærne". Da kan jeg kombinere noen av de nye plaggene med de vi har fra før. Blir det gutt har jeg det aller meste fra før, men trenger litt i str 50. Jeg fikk låne sist, men har levert det fra meg nå.
 
Frister litt å holde det for oss selv, men stoler ikke på at jeg hadde klart å holde kjeft :D
Har heldigvis oppdratt omgivelsene godt, så tror ingen kommer til å troppe opp med bare rosa eller blått hvis vi sier hva det blir, er litt på det samme som dere der.

Hmm, kanksje vi får ha litt større tiltro til de rundt oss :hilarious: Bare ser for meg at spesielt svigers henger seg veldig opp i kjønn (av erfaring med andre barnebarn på den sida), mens vi prøver å ha minst mulig fokus på akkurat det. Får se hva som skjer når OUL nærmer seg litt mer, kanksje vi finner på noe lurt til da.
 
Lindex er overlegen på barneklær etter min mening. Masse spreke farger og kule prints. Og kvaliteten er knall!
Eg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!
 
Eg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!
Mine 2 barn går omtrent bare med Lindex klær, digger fargene, kombinasjonene og holdbarheten! Så blir nok storshopping til mini der å etterhvert ;)
 
Mine 2 barn går omtrent bare med Lindex klær, digger fargene, kombinasjonene og holdbarheten! Så blir nok storshopping til mini der å etterhvert ;)
Samme her! Eg gleda meg sånn til det! Elska at det er så kjønnsnøytralt også! Skal handle litt etter OUL tenkte eg ☺️
 
Vi vil gjerne vite det :)
 
Eg er så einig! Elska Lindex! Men har ikkje sett noke som er einig med meg! Eg har berre handla kle frå Lindex til mini i det siste!
Syns også lindex sine kle er deilige. Savna lindex på nærmaste kjøpesenter
 
Vi skal ha nr3 og har ei jente og en gutt fra før. Tenkte derfor at vi har det meste i begge farger og derfor hadde det vært kult å ikke vite det på denne siste gangen.. en ny opplevelse siden vi har fått vite det på begge de to forrige.. men må dukker den nysgjerrige planleggeren opp i meg og jeg tror ikke jeg klarer å la være å vite.. mannen min har også veldig lyst å vite..
 
Vi vil vite kjønn. Bare to uker til OUL nå :joyful:
 
Jeg ville ikke vite første gang, men mannen hadde så lyst at jeg ikke kunne si han i mot, men da krevde jeg at vi ikke skulle vite hvis vi noen gang fikk søsken. Nå er jeg av en litt annen mening, for det står så mange kasser med klær etter frøkna at det hadde vært greit av praktiske grunner å vite hva neste mann er :)
 
Jeg vil helst vite. Blir like glad for både gutt og jente, men ser for meg det blir lettere å snakke om babyen hvis jeg vet om det er hun eller han.
 
Har hørt at høy puls (på foster) er jente og lav er gutt, noen som har fått vite puls og kjønn som kan relatere? :cat:
 
Back
Topp