Lykkeliten2020
Blir kjent med forumet
Vi fikk vite hva legen trodde på tidlig UL, spent på å se om det stemmer på OUL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ønsker å vite hva det blir, men vi ønsker at han skal få være med inn på ultralyden når vi får vite det. Og her i Ålesund har ikke privatklinikkene åpnet for å ha med partner enda, så vi må smøre oss med tålmodighet... i verste fall får jeg vite det på oul i starten av juli, men krysser fingrene for at han får være med der!
Håper alt var i orden! Ut fra brevet jeg fikk i posten og info jeg har fått andre plasser har jeg nesten fått inntrykk av at de er så upersonlige og raske på sykehuset, skjønner at det sikkert er mange de skal ha inn i løpet av en dag, men... det er jo viktig at partneren får litt eierskap til dette også, og ikke bare står der fullstendig uforberedt med en liten kropp i hendene. Ikke er det noen fødselsforberedende kurs for tiden heller, føler vi som førstegangsforeldre må falme i blinde hele veien jeg er ikke verdens beste gjenforteller heller, synes oppriktig synd i samboeren min som bare må sitte pent og finne seg i altjeg skal på ul på Ålesund sykehus på onsdag, får ikke ha med partner håpet de letter på det til du skal i juli!
Dykk som ikkje vil vita kjønn på barnet. Er det ikkje ofte "fort gjort" å sjå kjønnet sjølv? Spesielt på OUL der dei tar seg såpass god tid og går gjennon alt. Min låg vanskelig til, men såg sjølv med ein gang det vart mogleg at "der var det ein penis mellom beina, gitt". Hadde ikkje klart å unngå det om eg hadde prøvd. Ein ting om ungen ligg slik til at ingen kan finna ut av det, men det er jo ikkje så ofte vel?