Vite kjønn på barnet??

Vi ønsker å vite hva det blir, men vi ønsker at han skal få være med inn på ultralyden når vi får vite det. Og her i Ålesund har ikke privatklinikkene åpnet for å ha med partner enda, så vi må smøre oss med tålmodighet... i verste fall får jeg vite det på oul i starten av juli, men krysser fingrene for at han får være med der!
 
Vi ønsker å vite hva det blir, men vi ønsker at han skal få være med inn på ultralyden når vi får vite det. Og her i Ålesund har ikke privatklinikkene åpnet for å ha med partner enda, så vi må smøre oss med tålmodighet... i verste fall får jeg vite det på oul i starten av juli, men krysser fingrene for at han får være med der!

jeg skal på ul på Ålesund sykehus på onsdag, får ikke ha med partner:yuck: håpet de letter på det til du skal i juli!
 
jeg skal på ul på Ålesund sykehus på onsdag, får ikke ha med partner:yuck: håpet de letter på det til du skal i juli!
Håper alt var i orden! Ut fra brevet jeg fikk i posten og info jeg har fått andre plasser har jeg nesten fått inntrykk av at de er så upersonlige og raske på sykehuset, skjønner at det sikkert er mange de skal ha inn i løpet av en dag, men... det er jo viktig at partneren får litt eierskap til dette også, og ikke bare står der fullstendig uforberedt med en liten kropp i hendene. Ikke er det noen fødselsforberedende kurs for tiden heller, føler vi som førstegangsforeldre må falme i blinde hele veien :grumpy: jeg er ikke verdens beste gjenforteller heller, synes oppriktig synd i samboeren min som bare må sitte pent og finne seg i alt :p
 
Vi var på oul onsdag forrige uke, da fikk partner være med - men det var pga. jeg valgte henvisning til en klinikk og ikke sykehuset - på SUS er det ikke lov å ha med partner på ul foreløpig vertfall så er veldig glad for at jeg hadde valgt henvisning dit jeg gjorde.
Vi fikk vite kjønn, men var også enige på forhånd om at vi ønsket å vite av ren nysgjerrighet for det er jo så spennende, vi hadde blitt glad uansett om det blir jente eller gutt, viktigste var at alt så fint og bra ut med den lille inni magen og der var det en liten gutt :Heartblue:)
 
Her får partner heller ikke lov til å være med på oul foreløpig. Som førstegangsfødende så kjenner jeg at det er veldig godt og trygt å få ha med seg partner. Men min samboer vil ikke gå glipp av å få vite kjønn og alt annet, så her ble det bestilt en privat ul før oul slik at han ikke går glipp av noe:Heartred
 
Dykk som ikkje vil vita kjønn på barnet. Er det ikkje ofte "fort gjort" å sjå kjønnet sjølv? Spesielt på OUL der dei tar seg såpass god tid og går gjennon alt. Min låg vanskelig til, men såg sjølv med ein gang det vart mogleg at "der var det ein penis mellom beina, gitt". Hadde ikkje klart å unngå det om eg hadde prøvd. Ein ting om ungen ligg slik til at ingen kan finna ut av det, men det er jo ikkje så ofte vel?
 
Dykk som ikkje vil vita kjønn på barnet. Er det ikkje ofte "fort gjort" å sjå kjønnet sjølv? Spesielt på OUL der dei tar seg såpass god tid og går gjennon alt. Min låg vanskelig til, men såg sjølv med ein gang det vart mogleg at "der var det ein penis mellom beina, gitt". Hadde ikkje klart å unngå det om eg hadde prøvd. Ein ting om ungen ligg slik til at ingen kan finna ut av det, men det er jo ikkje så ofte vel?

Vi sa ifrå at vi ikkje ville vite, så då så jordmora ifrå før ho gjekk ned til bekkenet, so då var det berre å snu seg vekk :) om eg hadde klart å sjå nokke uansett veit eg ikkje.
 
Back
Topp