Vite kjønn eller ikke??

Vil definitivt vite! Men er såpass teit at jeg ikke stoler 100% på det likevel :shaking2

Så forholder meg til det kjønnet de sier, planlegger ut fra det, men går i fødsel med et åpent sinn i tilfelle :smiley-ashamed004
 
Folk ass :laughing001 må for all del ikke respektere ønsket til foreldrene
Ja, hun ble rimelig flau og lang i maska, men det var jo ikke akkurat et alvorlig overtramp, så det gikk helt fint, og det forsikret vi henne om også:)
 
Ja takk! Jeg elsker å planlegge, så vil nok veldig gjerne vite. Veldig greit å vite om jeg skal strikke kjoler eller ei :happy:
 
Dette er tredje barnet.. har litt lyst å ikke vite, men tror ikke jeg klarer:happy:
 
Må nok vite det, kommer til å være såpass hyppige kontroller at det etterhvert blir lett å se hva det er :woot:
 
Snakka med mannen om det i går, jeg kan godt vite men må ikke, mens hav var veldig tydelig på at han vil vite slik at vi kan finne ut om vi skal donere bort mesteparten av klærne etter storebror eller ei. Praktikeren selv:happy090
 
Har ikke lyst å vite (var veldig usikker sist, fikk da vite, siden sambo ønsket). Tror sambo har lyst denne gangen også, men vi får se, kanskje jeg klarer å overtale han :happy: Det er kun pga navnevalg at vi synes det er greit å vite, for da kan man liksom ‘smake’ på navnet på en annen måte før barnet kommer. Og hvilken farge/stil babyklærne vi har nå er spiller ikke noen rolle, de blir brukt uansett kjønn :)
 
Vil vite :joyful: Så håper ukene frem til oul på kk i januar går fort! <3
 
Vi har ikke vist det med våre 2 første, derfor kunne jeg tenke med det denne gangen. Men kjæresten vil ikke så da vil ikke jeg heller :)
 
Prøvde å spørre sambo om det i går. Han bare «hvorfor det?». Jeg « for det blir ekstra spennende under fødsel!». Han «men det er jo mer enn spennende nok i utgangspunktet!» xsmile9
 
På en måte vil jeg ikke vite, men samtidig er jeg jo aaalt for nysgjerrig til å ikke vite, hehe. Samboer sa nettopp at han ikke orket å ikke vite, for han vet at det innebærer mye mas fra meg :laughing021
 
Jeg får vite kjønn neste uke, og gleder meg så utrolig mye! Det blir liksom mer virkelig for meg når jeg vet "hvem" som bor inni der ❤
 
Jeg vil veldig gjerne vite om det blir jente eller gutt❤ har ikke tolmodighet til å vente helt til fødsel når jeg kan vite det på forhånd
 
Back
Topp