Vite kjønn eller ikke??

Izzymino

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Julibarna 2019
Hva er planen deres?? :)

Vi skal ikke vite det. Lurer på åssen det kommer til å gå. Hehe.
 
jeg vil egentlig ikke vite, men mannen vil, så da skal vi vite. planen er å holde det for oss selv, men vi får se.
 
Jeg vil vite :) synes det er vanskelig å planlegge nøytralt, også er det min egen nysgjerrighet som ikke kan holdes i sjakk.. mannen vil også vite, så der er vi enige!
 
Vi er for nysgjerrige til å ikke vite :)
 
Hadde vært gøy å ikke vite, men jeg er så nyskjerrig at jeg vet ikke om jeg klarer å gå 40 uker uten å vite:hilarious:
 
Jeg tror vi vil vite nå, men ikke neste gang (som da blir siste graviditeten)
 
Samboeren tror jeg kan leve både med å vite og ikke vite kjønn, men jeg vil vite! Ikke at det har noe å si hvilket kjønn det blir, men ser for meg at jeg lett kan bygge opp en slags forventning ene eller andre veien, og er redd for å bli «skuffa» når dagen kommer:hilarious:
 
Leker litt med tanken på å ikke vite denne gangen, men vet ikke om jeg klarer det :p Sist gang ville vi vite det, men de klarte ikke se det før uke 28 fordi hun lå med beina i kryss hele tiden :p
 
Leker litt med tanken på å ikke vite denne gangen, men vet ikke om jeg klarer det :p Sist gang ville vi vite det, men de klarte ikke se det før uke 28 fordi hun lå med beina i kryss hele tiden :p
Jeg fikk sykt lyst til å dra en spøk nå om kjønnsidentitet ... :gen045
 
Vi ønsker å vite begge to, så håper at det er mulig å se.
 
Vi har vel samme innstillinga som sist, er det mulig å se på OUL vil vi vite, men kommer ikke til å ta noen ekstra ultralyder etc for å vite :)
 
Jeg har lyst til å ikke vite det, men mannen føler han må vite kjønn for å forberede seg skikkelig... Så her har vi har ikke avklart saken helt enda :p
 
Back
Topp