Vite kjønn eller ikke??

Jeg har lyst til å ikke vite, men jeg blir nedstemt av mannen. Jeg kommer uansett ikke til å stole på resultatet, da jeg har hørt om mange tilfeller jeg der de har tatt feil. Jeg ønsker ikke å innsille meg på å få et kjønn, også kommer motsatt kjønn ut.
 
Jeg kunne tenkt meg å ikke vite kjønn, men barnefar er veeeldig lysten på å finne ut kjønn så fort som mulig :woot: mulig vi ber den skrive opp kjønn i en konvolutt så vi kan åpne i ro og fred hjemme.
 
Jeg hadde virkelig ikke lyst til å vite forrige gang, og på oul åpnet jeg for at jordmor kunne fortelle det til mannen og ikke meg, men det nektet hun, hun sa det er DU som bestemmer.. Så da bestemte jeg at vi kunne få vite det da. Litt usikker på hva jeg vil nå, tror jeg drøyer litt og ser om det går veien først. Klarer ikke helt å slippe følelsene helt løs..
 
Vil gjerne vite om de ser. Stoler dog ikke helt på svar gitt på oul da jeg fikk beskjed om at første min var jente. Kjøpte rosa klær og div, men ut kom en gutt :p
 
Det har vi ikke bestemt enda. På en måte ønsker vi å vente men på en annen side er vi veldig spente på hva det er;)
 
Vi vil vite. Det er jo det ene eller det andre uansett! Greit å kan planlegge før man reiser hjem med den lille:)
 
Eg vinglet frem og tilbake sist men ente med å vite. Og blir nok at vi ska vite denne gangen å
 
Hva er planen deres?? :)

Vi skal ikke vite det. Lurer på åssen det kommer til å gå. Hehe.
Her klarer jeg nesten ikke å vente med å få vite det :woot:

Var i baby butikk i går og må innrømme at det er svært få nøytrale klær, f.eks... håper derfor å få vite det tidligere slik at vi får planlagt med innkjøp, navn, osv.
 
Om de klarer å se det blir vi nok til å takke ja til å få vite :) nysgjerrigheten tar for mye overhånd vil jeg tro :p
 
Jeg MÅ vite, blir kjempestressa av å ikke vite!! Men mannen vil helst ikke vite, men har vel skjønt at jeg ikke klarer å holde kjeft om det heller:angel8
 
Jeg kunne tenkt meg å ikke vite kjønn, men barnefar er veeeldig lysten på å finne ut kjønn så fort som mulig :woot: mulig vi ber den skrive opp kjønn i en konvolutt så vi kan åpne i ro og fred hjemme.
Det gjorde mi søster. Åpnet med de nærmeste tilstede. Det var så koselig! <3
 
Her klarer jeg nesten ikke å vente med å få vite det :woot:

Var i baby butikk i går og må innrømme at det er svært få nøytrale klær, f.eks... håper derfor å få vite det tidligere slik at vi får planlagt med innkjøp, navn, osv.
Sånn hadde jeg det med første, så fikk trumfet gjennom å få vite det. ;) Men da var prisen å ikke få vite på nr 2.
 
Vil gjerne vite om de ser. Stoler dog ikke helt på svar gitt på oul da jeg fikk beskjed om at første min var jente. Kjøpte rosa klær og div, men ut kom en gutt :p

Ikke sant! Det må føles litt rart! Når man går lenge å forbereder seg, også blir det ikke helt sånn.. Da er det bedre å ha et åpent sinn :) Er dog veldig irriterende at det 90% av det man skal kjøpe til barn er delt inn etter kjønn.
 
Back
Topp