Vis meg hva du syr/strikker/hekler til spiren

Tenkte å strikke Yndig hentesett og Yndig body fra Yndestrikk. Bytter ut Sunday med Arwetta Classic.
Det var jo yndig da :p Rekker fort å bli ferdig med noe av det i hvert fall, det går jo fort med disse småplaggene :)
 
Det var jo yndig da :p Rekker fort å bli ferdig med noe av det i hvert fall, det går jo fort med disse småplaggene :)
Jada, må bare gjøre ferdig julegaven til mamma også. :bag: Hun får Ingen dikkedarer til jul. Har kommet halvveis på ribben nede og har armene igjen, så det skal gå det altså. Med mindre det plutselig kommer noen da.. :p
 
Trodde jeg var ferdigstrikka, har produsert en hel skuff med klær til mini i magen, men så fikk jeg jo så god tid i permisjon før fødsel og mini har ikke tenkt til å komme ut enda. Ble en liten pekanbukse så han kan være fin i jula:happy:
 

Vedlegg

  • F26E8656-E1C3-4F33-A46E-DA978792BF84.jpeg
    F26E8656-E1C3-4F33-A46E-DA978792BF84.jpeg
    54,5 KB · Visninger: 32
57388354-C7BC-4F93-8507-B641601E354A.jpeg
Her blir det mye småstrikk i den siste ventetiden. Akkurat nå holder jeg på med litt julepynt. Så ikke akkurat til babyen, men det er jo søtt likevel da :p Her er en julekule fra Klompelompe jeg har strikket ferdig i kveld.
 
Så fin! Får ikke til sånne ting, strikker heller en svær genser:banghead:
Har ikke orket å gå i butikker på lenge, så prøver å bruke opp restegarnet her. Og babyen har jeg strikket så mye smått til nå at jeg kommer ikke på mer. Har også klær jeg har strikket etter de to andre barna, så da måtte jeg finne på noe annet :)
 
Har ikke orket å gå i butikker på lenge, så prøver å bruke opp restegarnet her. Og babyen har jeg strikket så mye smått til nå at jeg kommer ikke på mer. Har også klær jeg har strikket etter de to andre barna, så da måtte jeg finne på noe annet :)
Lurt! Har brukt opp restegarnlageret på babyklær, og har nå gått over til å strikke klær i størrelse 1-2 år. Spent på hvor mye strikketid det blir etter han har kommet ut!
 
Lurt! Har brukt opp restegarnlageret på babyklær, og har nå gått over til å strikke klær i størrelse 1-2 år. Spent på hvor mye strikketid det blir etter han har kommet ut!
Det høres veldig lurt ut også. :) Her er det så mange som strikker til oss, og jeg har som sagt en del etter de to første, så jeg kommer ikke på noe mer jeg trenger. Ikke vits i å strikke mer enn det man har bruk for heller. Men etterhvert har jeg lyst å strikke meg en fin cardigan, men da vil jeg se farger og kjenne på garnet i en butikk først. Så det får bli en stund til :rolleyes:
 
Det høres veldig lurt ut også. :) Her er det så mange som strikker til oss, og jeg har som sagt en del etter de to første, så jeg kommer ikke på noe mer jeg trenger. Ikke vits i å strikke mer enn det man har bruk for heller. Men etterhvert har jeg lyst å strikke meg en fin cardigan, men da vil jeg se farger og kjenne på garnet i en butikk først. Så det får bli en stund til :rolleyes:
Cardigan vil jeg også lage! Så mange fine oppskrifter. Må bare holde ut en million vrangmasker.
 
20201219_143400.jpg

Ble lite strikk til baby pga karpaltunnelsyndrom, men samme dag de tok vannet rakk jeg å feste trådene på denne Henniebloomeren. Ikke så knall petrol som bildet viser, mer dus petrol i Sandnes Merino. Elsker småplagg som krever kun ett nøste :)
 
Men etterhvert har jeg lyst å strikke meg en fin cardigan, men da vil jeg se farger og kjenne på garnet i en butikk først. Så det får bli en stund til :rolleyes:

Cardigan vil jeg også lage! Så mange fine oppskrifter. Må bare holde ut en million vrangmasker.

Jeg har også lyst til å strikke meg en cardigan, eller kofte. Eller genser. Klarer ikke å bestemme meg :hilarious: Har nydelig håndfarget gradientgarn fra Nina Petrina liggende. Kjøpte det i fjor på denne tiden, men har ikke klart å velge plagg enda. Siden garnet var ganske dyrt, må jeg være helt sikker på at jeg velger rett design :hilarious: Så da får jeg strikke småplagg så lenge :rolleyes:
 
Jeg har også lyst til å strikke meg en cardigan, eller kofte. Eller genser. Klarer ikke å bestemme meg :hilarious: Har nydelig håndfarget gradientgarn fra Nina Petrina liggende. Kjøpte det i fjor på denne tiden, men har ikke klart å velge plagg enda. Siden garnet var ganske dyrt, må jeg være helt sikker på at jeg velger rett design :hilarious: Så da får jeg strikke småplagg så lenge :rolleyes:
Jeg har også lyst til å strikke en kofte eller genser, men da må jeg aller først se hvilken størrelse jeg blir etter hvert :p Cardigan er litt tryggere, passer nesten uansett i størrelse.
 
Jeg har også lyst til å strikke en kofte eller genser, men da må jeg aller først se hvilken størrelse jeg blir etter hvert :p Cardigan er litt tryggere, passer nesten uansett i størrelse.

Også en medvirkende årsak til at jeg ikke har begynt på noe til meg selv enda, altfor mye jobb om størrelsen blir feil :p Så får vente til babykiloene er av (og litt til :rolleyes:). Men cardigan er absolutt et safere valg ja.
 
Jeg har også lyst til å strikke en kofte eller genser, men da må jeg aller først se hvilken størrelse jeg blir etter hvert :p Cardigan er litt tryggere, passer nesten uansett i størrelse.
Cardigan er jo veldig trygt da. Min favorittjakke er strikket med ulike størrelser på armer og kropp. Bomma visst mens jeg holdt på. :hilarious: Men den passer fin likevel, jeg går aldri med jakker igjen likevel.
 
Har jobbet en hel dag med den lille her. Yndig body er kjempesøt, men oppskriften er skrevet utrolig klønete. Nå håper jeg at jeg har knekt koden, men jeg anbefaler den ikke videre...
 

Vedlegg

  • AD4F293A-596E-4F59-AF7C-BBE451C671E7.jpeg
    AD4F293A-596E-4F59-AF7C-BBE451C671E7.jpeg
    29 KB · Visninger: 18
Back
Topp