Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai, litt sjalu! Kos deg!Har fått meg overlockmaskin, så nå skal det sys her også
Prøvd meg på litt forskjellig, ikke helt fornøyd med settet, men tror ikke det ble så ille til å være første gang
Superfint!Da er trekket til stelleputa ferdig. Sydd i fancy voksduk fra stoff og stil, rimelig stolt da jeg ikke har sykt mye erfaring med symaskinen enda.
Posene er også håndsydd, men de har vi fått i gave. Fikk selv veæge stoff fra produsenten, og mannen falt pladask for dinosaurene. Så da blei det grå og blåtoner til jenta vår. Passer sånnsett best med interiøret på badet også
Det var fint! Gikk det greit å sy trekket? Har vurdert det selv.Da er trekket til stelleputa ferdig. Sydd i fancy voksduk fra stoff og stil, rimelig stolt da jeg ikke har sykt mye erfaring med symaskinen enda.
Posene er også håndsydd, men de har vi fått i gave. Fikk selv veæge stoff fra produsenten, og mannen falt pladask for dinosaurene. Så da blei det grå og blåtoner til jenta vår. Passer sånnsett best med interiøret på badet også
TakkDet var fint! Gikk det greit å sy trekket? Har vurdert det selv.
Ikke første gang jeg strikker nei, men første bukse/jakkeDet er jo kjempefint! Er det første gang du strikker? Det er jo helt fantastisk
Er det mønster og stellematte fra stoff og stil? Var akkurat inne på sidene deres og så på stellematte og mønster der. Lurer på å sy selv istedenfor å kjøpe en helt ferdig.Mulig jeg gir dette et forsøk til en gang. Skikkelig herk å sy i voksduk.
Jepp! Veldig grei å følge egentlig, bare voksduk som er noe herk å sy i.Er det mønster og stellematte fra stoff og stil? Var akkurat inne på sidene deres og så på stellematte og mønster der. Lurer på å sy selv istedenfor å kjøpe en helt ferdig.
Kanskje jeg skal prøve meg på en sånn en jeg også daJepp! Veldig grei å følge egentlig, bare voksduk som er noe herk å sy i.