Så flink du erSydde en pung av litt av restene. Denne ble jeg ganske fornøyd med. Tenker å sy punger i ulike størrelser for å ha i stelleveska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erSydde en pung av litt av restene. Denne ble jeg ganske fornøyd med. Tenker å sy punger i ulike størrelser for å ha i stelleveska.
Mulig jeg gir dette et forsøk til en gang. Skikkelig herk å sy i voksduk.
Ja, jeg så etter mer regntøy-stoff, men syns det var vanskelig å finne fram når jeg ikke kjente så godt til de ulike kvalitetene. Helst skulle jeg gjerne sydd i PUL eller noe slikt, men da må jeg vel bestille på nett.Blei fint det da!
Voksduk er litt knotete, jeg kjøpte voksduk som ligner litt mer på stoff. Blei litt dyrere, men ikke like stift å sy i.
Masse skjønnhetsfeil likevel da, men det e rnok min skyld og ikke stoffet, haha
Fin! Nei, mønstrene til stoff og stil er ikke spesielt utbroderende.Da er jeg ferdig med min stellematte med mønster og stoff fra Stoff og Stil. Valgte en tynn voksduk, så den var grei å sy i. Veldig greit å slippe å kante Alt i alt veldig fornøyd med den! Men mønsteret var ikke akkurat sånn superlett å forstå.
Vis vedlegget 338191
Vis vedlegget 322609 Her strikker jeg mykt babyteppe! Dette har vært planlagt i 2-3 år så jeg har et lite lager med klær for det første leveåret ferdigstrikket
Nei, men det lignet jo! Dette ble veldig stort. Gratis oppskrift: https://www.strikkeoppskrift.com/dagens-gratisoppskrift-mykt-babyteppeRingblomstteppe?
Det strikker jeg også, er så fint! Eneste jeg frykter at det blir litt lite ifølge oppskriften..
Har strikket en liten garderobe til lillegutt i tillegg til luer, sokker, tøfler og pledd med termin om to dager tror jeg at jeg sier meg fornøyd og lar andre strikke i gaver en stund framover
Kan du ikke vise litt mer av det du har laget? Ser ut som mye fintHar strikket en liten garderobe til lillegutt i tillegg til luer, sokker, tøfler og pledd med termin om to dager tror jeg at jeg sier meg fornøyd og lar andre strikke i gaver en stund framover
Nei, men det lignet jo! Dette ble veldig stort. Gratis oppskrift: https://www.strikkeoppskrift.com/dagens-gratisoppskrift-mykt-babyteppe
Hvilket skal du strikke?Jeg har bestemt meg for å strikke et hentesett til... tre uker før termin, på pinne 2,5-3, med vann i hendene...