Vis du ser på denne tråden *inspirert*

Det med sparka har jeg også hatt. Fra å kjenne det hver dag til totalt stille. Men hørte etter med doppleren og hjertet banket så fint. Så h*n har vel kanskje snudd seg mot ryggen, eller tar dagene helt med ro.

Ja, har hørt etter med doppleren eg også.. ene kvelden måtte sambo lete i 30 min før han endelig fant den.. har nok snudd seg, for før fant vi den rett ved siden av navelen, nå finner eg den helt nede ved skambeinet igjen.. så har nok lekt litt turn, og har sikkert ryggen mot magen tenker eg :) men synst nå at h*n kan snu seg igjen snart :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Ja, har hørt etter med doppleren eg også.. ene kvelden måtte sambo lete i 30 min før han endelig fant den.. har nok snudd seg, for før fant vi den rett ved siden av navelen, nå finner eg den helt nede ved skambeinet igjen.. så har nok lekt litt turn, og har sikkert ryggen mot magen tenker eg :) men synst nå at h*n kan snu seg igjen snart :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
Ja er helt enig med deg:) Liker selskapet med spark og turning. Vi får prate til denna bebisen og si at h*n må snu seg. Bare litt kjedelig at de ikke hører enda. Vi får dytte litt eller bare være tålmodige. Tror nesten det blir det siste. Hi Hi
 
I syvende himmel etter å ha kjøpt fine ting til lille baby ❤
 
Grubler meg grønn på detta permisjons greiene, men skal til jordmor på mandag. Tenkte å få en time slik at vi kan gå gjennom det, for jeg skjønner ikke noe. Må ha det inn med teskje.
 
Ja er helt enig med deg:) Liker selskapet med spark og turning. Vi får prate til denna bebisen og si at h*n må snu seg. Bare litt kjedelig at de ikke hører enda. Vi får dytte litt eller bare være tålmodige. Tror nesten det blir det siste. Hi Hi

Ifølge boka som eg fikk på første kontrollen, skal h*n vistnok begynne å høre stemmen min snart, er 17 uker, så eg ligger å prater å dytter på den stakkars lille i et sett :) sikkert derfor den har snudd seg, er drit lei maset allerede :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Ifølge boka som eg fikk på første kontrollen, skal h*n vistnok begynne å høre stemmen min snart, er 17 uker, så eg ligger å prater å dytter på den stakkars lille i et sett :) sikkert derfor den har snudd seg, er drit lei maset allerede :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
Ha Ha drittlei maset allerede. Den var bra. Hi Hi. Jeg er og 17 uker så da hører min snart og da. Ja vi får bare prate i vei, så hører h*n etter nå h*n gidder.
 
Høres veldig koselig ut med spark i magen! Gleder meg til minimini setter gang :)
 
Har lagt meg på sofaen og prøver å sovne igjen.. Her har vesla (4 år) kommet og lagt seg i vår seng, så da våknet jeg av at jeg var på vei ut.. Orker ikke begynne å bære hun inn på rommet nå :p



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Ser på "Ikke uten min datter". Den er så trist og ekkel at jeg får helt vondt i magen.
 
Skal på auksjon imårra, aldri vært, blir spennende å se om jeg finner noe kult :D
 
ligger på sofaen og slapper av, deilig! :)
 
Ligger på sofaen, men blir mye kanalbytte på tv. var liksom ikke mye intr å se på.....
 
Ligger på sofaen og koser med magen menst lillebror sparker, og storebror leker med lego :) men skulle gjerne ha sovet liiiiitt til :)

Benjamin 18.11.08 og mini med termin 07.01.14 <3
 
Spiser en deilig frokost med mammen, ikke bare vi som er glade for mat, lillegutt romsterer og sparker rundt i magen :D så koselig!!
 
Back
Topp