Vis du ser på denne tråden *inspirert*

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Så må du legge igjen en kommentar om du ikke var den siste som postet noe! :p

Håper det blir en laang tråd :p Tok denne ideen fra et annet forum :) Noe må vi jo gjøre mens vi venter ;)
 
Hehe, da må jeg vell bare si HEI :) Håper dere har det bra alle sammen :)
 
Vi har startet på ferien vår i dag, med vår nyinnkjøpte campingvogn :D I dag har vi stanset hos svigermor, og onsdag morgen går ferden til Danmark :)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Vi skal også til Danmak,legoland i Billund :p Men reiser ikke før den 19 :)
 
Heisann :) jeg nyter godt varmen her nede i Sandefjord og nyter ferien for fult :)

Ønsker alle en fin fin kveld og god natt fra varmen her :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg hatt besøk av mamma og mine småbrødre i en uke, blir trist når de reiser hjem i morgen :-( Kunne ønske avstanden var mindre...
 
Jeg har fått sommerforkjølelse i sommerværet, ikke gøy :-(


*Venter #2 i januar 2014*
 
Glemte å smøre leggene før jeg dro på stranda :S *brent
 
Jeg er trøtt. Men 23 grader ute så vanskelig å sove:( Tror jeg får komme meg ut i sola:)
 
Bare komme en tur til Bodø. Her er det 10 grader og regn, null problem å få sove ;)
 
Her er det FERIE!! og er hjemme til mamma ♥ :D

-mobil taster-
 
Ferie her og, i dag blir det og ordne litt hjemme for reiser til Gøteborg i morra :) Ser mer frem til og reise nordover mot bodø den 21 juli :) Skal a toget til Gøteborg i morra da, fant ut at det var enklest med 2 unger.. Ha en strålende dag..
 
*gjesp* sto opp med kidden kl 7.30 i dag, så har store planer om å sovne igjen ganske snart :D med fødeavdelingen på opptak, så eg får det med meg i dag ;)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Back
Topp