Vis du ser på denne tråden *inspirert*

Nettopp stått opp :D herregud så uvant å sove så lenge på en ukedag!! og beste av alt: første morgonen på noen månder at eg våknet uten hodepine :D wuhu!! nå gleder eg meg maks til å hente kidden i barnehagen, og til hyttetur i morgen :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Da må jeg poste noe, da! Hehe! Her sitter jeg og tenker på englene mine i magen. Ikke så mye mer å si. God torsdag alle mann!!
 
Slappe av på soffen å kose meg med tanken på at ferien varer en hel uke til :)
 
Fikk plutselig barnefri. Så ser film med mannen :)
 
Har første dagen med ferie, og har guttene hjemme fra bhagen hele uka :)
 
Liker ikke å våkne med kvalme:eek: Bare å komme seg opp og få inn noe mat så blir det vel forhåpentligvis bedre!!
 
Innom:) Dårlig vær her i dag, så da må huset vaskes.. som jeg gleder meg.
 
Ligger rett ut etter å ha pusset ned 3 møbler! Og jeg er 15 uker i dag!
 
Nå lyner, regner og tordner det ute, godt å ligge rett ut på sofaen etter et bedre måltid :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Nettopp komment hjem etter besøk av foreldrene mine.. og bekkenet er ikke fornøyd :p

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Bare innom og sier hei :) Akkurat badet barna, og nå er de lagt for kvelden, da er det de voksne sin tur til å slappe av og kose seg :D



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Her var det lenge siden siste kommentar. Burde legge meg.
 
Burde legge meg, men har jo ferie....lurer på om jeg skal sende en sms til eldste dattera, på snart 17, å spør om hun er våken for litt skravling :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Da er det straks klart for jobb... ikke motivert i dag.
 
Da jeg våknet i morrest, kjente jeg en liten turbo som turnet inni magen ♥
 
Sover så utrolig mye disse dagene... sover 2 timers lurer på dagen itillegg :)
og er på dag 4 med helt stille i magen.. fra å gå fra spark som ses utapå magen hver dag til absolutt ingenting, er ikke gøy :/

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Sover så utrolig mye disse dagene... sover 2 timers lurer på dagen itillegg :)
og er på dag 4 med helt stille i magen.. fra å gå fra spark som ses utapå magen hver dag til absolutt ingenting, er ikke gøy :/

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
Det med sparka har jeg også hatt. Fra å kjenne det hver dag til totalt stille. Men hørte etter med doppleren og hjertet banket så fint. Så h*n har vel kanskje snudd seg mot ryggen, eller tar dagene helt med ro.
 
Back
Topp