Vis du ser på denne tråden *inspirert*

Ligger i senga og får ikke sove.........!

-mobil taster-
 
Kvaaaaaaalm!! i dag har kvalmen vært heeeelt grusom! satser på en god natt søvn hjelper på :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Endelig truet meg til legen i dag pga den hersens kvalmen. Stått i jobben til nå så klapp på skuldra til meg liksom... Ble sykemeldt på sekundet. Masse ekle lukter på jobb da jeg er sykepleier....hjelper ikke akkurat. Hipp hurra min første kaste-opp-frie-dag siden uke 5 :) :) Er 13+6 i dag
 
Jeg er trøtt. Sovet på verdens verste sovesofa i natt... Ikke er det sol lenger heller, men i morgen er jeg 16 uker så det hjelper litt å tenke på :)
 
Masse energi, det er ferie, livmoren er kommet godt opp under navlen, vi har fått ny parkett i det nye huset og er klare som noen egg for å male både stue og soverom :) hurra
 
Er innom og sier "hei", fra flotte, solfylte skagen :) Håper alle har det bra, og nyyyter sommeren! I dag skal vi på stranda ;)



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Er på jobb i godværet, gleder meg til ferie som er om 3 uker. Måtte dagene gå fort! :)
 
Sitter å koser meg med sønnen min før tanta og onkelen hans henta han :) for første gang på 4.5 år skal han sove der, og for første gang noen sinne at noen spørte om å få låne han alene :) så nå har han gledet seg siden i går kveld, og spør hver 5 min om tante og onkel kommer snart :) lurer på hva eg skal finne på i dag :p

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Drittlei av å være kvalm!! Skal det aldri gi seg?????


Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014
 
Nydelig tur på fjelle, etterfulgt av hamburger hjemme! Det var herlig!!:)


Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3
 
Har kjøpt ny bil!
Og kjørt den fra Oslo til Kristiansand :) fantastisk koselig tur sammen med beste mannen min <3
 
Kvalm brekninger oppkast og rolig i fem min før det er påan igjen... Gir det seg noen gang?
 
Har akkurat våknet, veide meg, innså at jeg har gått opp 2(!) kg denne uken!!!! Nå er det nok.....
 
Sitter klar for å gå på jobb. Kvalm og uggen :( gått ned ytterlige to kilo her. Men er i uke 13 IDAG!!!;);)


Første føret i magen ;) Jan -14
 
Back
Topp