Lolo
Forumet er livet
Motivert! Men er jo ganske dødt her...?Hvordan er det med motivasjonen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Motivert! Men er jo ganske dødt her...?Hvordan er det med motivasjonen ?
Ja det er kanskje det har ikke vært her på lengeMotivert! Men er jo ganske dødt her...?
Virker dødt i helga hvertfall... Ikke vært så mye her i november selv. Derav ikke på topp100-lista enda...Ja det er kanskje det har ikke vært her på lenge
En anelse opptatt...Motivert! Men er jo ganske dødt her...?
Åh nei....! For en standhaftig runde!!!En anelse opptatt...
Trodde jeg skulle pynte til advent. Det ble brått utsatt, ettersom guttungen fortsatt ikke er ferdig med omgangssyka.
Definitivt. Stakkars gutten er helt utslittÅh nei....! For en standhaftig runde!!!
Stakar lille.... Fortsatt god bedring! Roa seg nå eller?Definitivt. Stakkars gutten er helt utslitt
Skjønner det det ekke bare bareVirker dødt i helga hvertfall... Ikke vært så mye her i november selv. Derav ikke på topp100-lista enda...
Vi prøvde å kle på ham og legge ham for en liten halvtime siden, da kastet han opp igjen, så han sover på badegulvet. Mannen sitter der med ham mens jeg tar lett-varianten av advent. Resten tar vi sammen i morgen, jeg er trøtt. Vi må bare få opp julefat og krus, sånn til frokost. Jeg har fått opp lys til å tenne, stjerne og staker i vinduene og noen broderte bilder. Stallen(e) setter jeg og ungene opp i morgen tenker jeg. Jeg har en, de har en i playmo.Stakar lille.... Fortsatt god bedring! Roa seg nå eller?
Høres ut som du pynter mer til advent enn meg...Vi prøvde å kle på ham og legge ham for en liten halvtime siden, da kastet han opp igjen, så han sover på badegulvet. Mannen sitter der med ham mens jeg tar lett-varianten av advent. Resten tar vi sammen i morgen, jeg er trøtt. Vi må bare få opp julefat og krus, sånn til frokost. Jeg har fått opp lys til å tenne, stjerne og staker i vinduene og noen broderte bilder. Stallen(e) setter jeg og ungene opp i morgen tenker jeg. Jeg har en, de har en i playmo.
Bare jeg får hentet serviettene, så tenker jeg det er greit for i kveld.
Fokus på guttungen først og fremst, jul og advent blir det uansett.
Mine fikk den julekrybben i kalenderen for et par år siden. Kjekt å ha en de kan leke med, min får de ikke røre.Høres ut som du pynter mer til advent enn meg...
Men ja - guttungen er viktigst!
Så faktisk playmo julekrybbe i helga - visste ikke dette fantes jeg...
12 mil går fort da12 mil med kjøring foran meg i dag knall første søndag i advent gitt!
12 mil går fort da
He he, synes det er helt greit jeg. Kose meg med podkast eller egenvalgt musikkJa heldigvis skal jeg kjøre på greie veier. Men er så kjedelig å kjøre alene sånn
Hvilken plass er du på?Jeg kom meg inn på listen nå gjelder det å bli der
Har sånn kjedelig bil, med bare radio eller CD. Så blir radio. Kan bli kjedelig i lengden. Har småen med meg også. Før i tiden når man hadde musikk anlegg i bilen og sånt. Da var det digg å kjøre aleneHe he, synes det er helt greit jeg. Kose meg med podkast eller egenvalgt musikk
Er helt i bunnenHvilken plass er du på?