VINNERE ER TRUKKET!! Topp 100 November

Ja det er kanskje det :p har ikke vært her på lenge
Virker dødt i helga hvertfall... Ikke vært så mye her i november selv. Derav ikke på topp100-lista enda...
 
Motivert! Men er jo ganske dødt her...?
En anelse opptatt...

Trodde jeg skulle pynte til advent. Det ble brått utsatt, ettersom guttungen fortsatt ikke er ferdig med omgangssyka.
 
En anelse opptatt...

Trodde jeg skulle pynte til advent. Det ble brått utsatt, ettersom guttungen fortsatt ikke er ferdig med omgangssyka.
Åh nei....! For en standhaftig runde!!!
 
Stakar lille.... Fortsatt god bedring! Roa seg nå eller?
Vi prøvde å kle på ham og legge ham for en liten halvtime siden, da kastet han opp igjen, så han sover på badegulvet. Mannen sitter der med ham mens jeg tar lett-varianten av advent. Resten tar vi sammen i morgen, jeg er trøtt. Vi må bare få opp julefat og krus, sånn til frokost. Jeg har fått opp lys til å tenne, stjerne og staker i vinduene og noen broderte bilder. Stallen(e) setter jeg og ungene opp i morgen tenker jeg. Jeg har en, de har en i playmo.

Bare jeg får hentet serviettene, så tenker jeg det er greit for i kveld.

Fokus på guttungen først og fremst, jul og advent blir det uansett.
 
Vi prøvde å kle på ham og legge ham for en liten halvtime siden, da kastet han opp igjen, så han sover på badegulvet. Mannen sitter der med ham mens jeg tar lett-varianten av advent. Resten tar vi sammen i morgen, jeg er trøtt. Vi må bare få opp julefat og krus, sånn til frokost. Jeg har fått opp lys til å tenne, stjerne og staker i vinduene og noen broderte bilder. Stallen(e) setter jeg og ungene opp i morgen tenker jeg. Jeg har en, de har en i playmo.

Bare jeg får hentet serviettene, så tenker jeg det er greit for i kveld.

Fokus på guttungen først og fremst, jul og advent blir det uansett.
Høres ut som du pynter mer til advent enn meg...
Men ja - guttungen er viktigst!

Så faktisk playmo julekrybbe i helga - visste ikke dette fantes jeg...
 
Høres ut som du pynter mer til advent enn meg...
Men ja - guttungen er viktigst!

Så faktisk playmo julekrybbe i helga - visste ikke dette fantes jeg...
Mine fikk den julekrybben i kalenderen for et par år siden. Kjekt å ha en de kan leke med, min får de ikke røre.

Jeg liker å pynte litt til advent. De bildene mamma har brodert til oss eller ungene liker jeg å henge opp nå, ellers får de henge så kort tid. Ellers har vi et par lilla duker, de har bare ikke kommet frem i kveld, stjerne i vindu og sånne syvarmede staker, den vi skal tenne og litt andre lilla lys eller t-lys alt ettersom fra år til år.

Også spiser vi altså på juleservise i helgene. Vi har både til frokost/lunsj og til middag.
 
tenk, nå er det snart bare 1 dag igjen... så er desember her <3
 
12 mil med kjøring foran meg i dag :p knall første søndag i advent gitt!
 
He he, synes det er helt greit jeg. Kose meg med podkast eller egenvalgt musikk :D
Har sånn kjedelig bil, med bare radio eller CD. Så blir radio. Kan bli kjedelig i lengden. Har småen med meg også. Før i tiden når man hadde musikk anlegg i bilen og sånt. Da var det digg å kjøre alene :p
 
Back
Topp