VINNERE ER TRUKKET!! Topp 100 November

Er det sånn man har like god sjans uansett bare man er på topp 100??
 
Vet ikke om jeg liker det :p det betyr jo at det snart er desember og jul og jeg har ikke tenkt på julegaver engang! Jaja... Alt ordner seg ;)

Julegaver er det tid til, det er hakket verre at jeg ikke har ordnet kalendergavene enda... jeg har noen da, men langt fra alle. DET begynner å haste.

Planen var helt klart i dag, i forbindelse med fysioterapitimen min. Bare at. vel, jeg er hjemme med sykt barn for fjerde dag denne uka, så det ble ikke noe shopping, eller fysio for den del, for meg i dag. Jeg får vel se hva jeg rekker før tirsdag likevel.
 
Julegaver er det tid til, det er hakket verre at jeg ikke har ordnet kalendergavene enda... jeg har noen da, men langt fra alle. DET begynner å haste.

Planen var helt klart i dag, i forbindelse med fysioterapitimen min. Bare at. vel, jeg er hjemme med sykt barn for fjerde dag denne uka, så det ble ikke noe shopping, eller fysio for den del, for meg i dag. Jeg får vel se hva jeg rekker før tirsdag likevel.
Ja, det haster vel en del nå ja! Satser på du kommer i mål før tirsdag :)
 
Ja, det haster vel en del nå ja! Satser på du kommer i mål før tirsdag :)

Forberedte ungene vagt på at muligens ikke alle pakkene er på plass på tirsdag, men da kommer de etterhvert. Vi får se, jeg kan jo enda rekke det, litt avhengig av hvordan de neste dagene blir. Bil har jeg dessverre ikke, noe som gjør det vanskeligere... har helga da, men vi har virkelig en del viktige ting å få gjort i helga, så vi får se. Men kalender skal det nå bli.
 
Forberedte ungene vagt på at muligens ikke alle pakkene er på plass på tirsdag, men da kommer de etterhvert. Vi får se, jeg kan jo enda rekke det, litt avhengig av hvordan de neste dagene blir. Bil har jeg dessverre ikke, noe som gjør det vanskeligere... har helga da, men vi har virkelig en del viktige ting å få gjort i helga, så vi får se. Men kalender skal det nå bli.
Ja, alt ordner seg :) er jo ikke krise om ikke alle pakkene er på plass til 1/12 :)
 
så masse fint :D
 
Kunne gjerne tenkt meg et lego helikopter :) da vet jeg om en som hadde blitt veldig glad :)
 
Lurer på hvor mange innlegg jeg mangler for å komme inn på listen... hmmm
 
Holdet meg på listen, ligger godt an på 7 plass.
Er skuffet over meg selv at jeg mangler over 1200 innlegg for å nå målet på 3000 innlegg denne mnd. Var ikke planen å bli dårlig og sengeliggende. Skal prøve å komme sterkere tilbake I slutten på desember og januar :)
 
Back
Topp