Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ikke på topp 100 lurer på hvor langt unna jeg er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppEr det sånn man har like god sjans uansett bare man er på topp 100??
Ikke på topp 100 lurer på hvor langt unna jeg er
Oi oi oi hvor er det blitt av november???4 dager igjen
Bak ossOi oi oi hvor er det blitt av november???
Vet ikke om jeg liker det det betyr jo at det snart er desember og jul og jeg har ikke tenkt på julegaver engang! Jaja... Alt ordner segBak oss
Oioi, det går fort!4 dager igjen
Vet ikke om jeg liker det det betyr jo at det snart er desember og jul og jeg har ikke tenkt på julegaver engang! Jaja... Alt ordner seg
Ja, det haster vel en del nå ja! Satser på du kommer i mål før tirsdagJulegaver er det tid til, det er hakket verre at jeg ikke har ordnet kalendergavene enda... jeg har noen da, men langt fra alle. DET begynner å haste.
Planen var helt klart i dag, i forbindelse med fysioterapitimen min. Bare at. vel, jeg er hjemme med sykt barn for fjerde dag denne uka, så det ble ikke noe shopping, eller fysio for den del, for meg i dag. Jeg får vel se hva jeg rekker før tirsdag likevel.
Ja, det haster vel en del nå ja! Satser på du kommer i mål før tirsdag
Ja, alt ordner seg er jo ikke krise om ikke alle pakkene er på plass til 1/12Forberedte ungene vagt på at muligens ikke alle pakkene er på plass på tirsdag, men da kommer de etterhvert. Vi får se, jeg kan jo enda rekke det, litt avhengig av hvordan de neste dagene blir. Bil har jeg dessverre ikke, noe som gjør det vanskeligere... har helga da, men vi har virkelig en del viktige ting å få gjort i helga, så vi får se. Men kalender skal det nå bli.
Er helt sykt. Ny rekord i mnd-flyving hahaOi oi oi hvor er det blitt av november???