VINNERE ER TRUKKET!! Topp 100 November

Hhv. Henholdsvis.

Hun hadde omgangssyke. Han har feber.

Mor er bare sliten... De har litt kort lunte begge to, nemlig...
 
Skravle er ikke no problem XD
 
Jeg ønsker meg gavekort fra Mapamina :) Ungen kommer ikke før i Mai og trenger neppe lego :))
 
Skremmende.

Ikke i forhold til å holde meg på topp 100, det er ingen fare, men at det er så kort tid å skaffe og pakke ale kalendergavene. Jeg har vel fortsatt bare 3 av 48 i hus...
 
Skremmende.

Ikke i forhold til å holde meg på topp 100, det er ingen fare, men at det er så kort tid å skaffe og pakke ale kalendergavene. Jeg har vel fortsatt bare 3 av 48 i hus...
Oj! Håper du finner mye på black friday tilbud da. 45 småting er da litt det :eek:
 
Oj! Håper du finner mye på black friday tilbud da. 45 småting er da litt det :eek:

Har egentlig tenkt meg på shopping på torsdag, for da er jeg rett ved amfi uansett når jeg skal til fysio.
Hans er enklest, for der skal jeg ha en pakke lego som nok utgjør ca halvparten av dagene.
 
Har egentlig tenkt meg på shopping på torsdag, for da er jeg rett ved amfi uansett når jeg skal til fysio.
Hans er enklest, for der skal jeg ha en pakke lego som nok utgjør ca halvparten av dagene.
Hva skal hun få da?
Hårstrikk og hårklemmer og sånt kanskje?
 
Hva skal hun få da?
Hårstrikk og hårklemmer og sånt kanskje?

Ja, antakelig en del slikt, jeg skulle egentlig shoppe på ebay, men det har blitt utsatt... en tur på glitter, tenker jeg, strikk og dill, muligens klipsøredobber? De tre jeg har er neglelakk til henne. (bør vel sørge for å ha neglelakkfjerner i hus også...) I fjor fikk hun et puslespill, og fikk noen brikker pr dag, men vet ikke om det blir det i år.

De får begge sjokoladenisser på lørdagene, juletrepynt den dagen vi skal pynte treet, kakeform en dag som betyr bakedag, klistrekerker et par dager som betyr "vi lager julekort til besteforeldre" (må skaffe kartong, glitter og lim innen den dagen)

Jeg får ta en opptelling av hvor mange jeg mangler pr unge, og ta et raid hvor jeg plukker med meg det jeg skal ha. De pleier få sånne vaskekluter som vokser sånn rett før jul, tiltenkt "julebadet", ellers kan det vel vanke kule sokker, hårstæsj for henne, i fjor fikk de sånne tannkoster som blinket. Men i fjor var jeg slink og bestilte strikk og klemmer og diadem til henne fra ebay. Jeg skulle kjøpe hårmaskara der og noen nye strikk og klemmer, de mister hun ganske fortløpende i barnehagen, men.,... vel.

Det bør være en eller annen sånn ting som kommer i mange deler i hennes også, men tror jeg skal droppe lego for henne, for vi har vel to legopakker til henne til jul allerede (mulig den ene blir til bursdagen) og hun er ikke like legofrelst som broren, han ble jo heller ikke det før han var 5-6 år da
 
Skremmende.

Ikke i forhold til å holde meg på topp 100, det er ingen fare, men at det er så kort tid å skaffe og pakke ale kalendergavene. Jeg har vel fortsatt bare 3 av 48 i hus...
Blir stressa selv! Ikke begynt med noenting i forhold til jul enda, og formen er såpass ræva at jeg ser for meg jula blir avlyst i år :p satser på å få handlet julegaver på nett på black friday. Hvis ikke må jeg sende samboer ut med liste snart!
 
Er sååå kald for Desember :D gleder meg sååå til advent å jul med barn for første gang :D
 
Jeg skal ha huset shinet 1.12 for vi får visst hjemmebesøk den dagen for vurdering av mulighet for hjemmefødsel

Og så kommer du og sier det er bare fem dager? Panikk!
 
Unnskyld ;)

Men lykke til med hjemmebesøket :)
Takk for det.

Jeg vet jo at muligheten for hjemmefødsel ikke står og faller på om badet et strøkent fem uker før termin, men når det skal vises frem til fremmede liker man jo at huset ser bra ut. Og da er det en god jobb å gjøre på de fleste rom. Det er ikke lenge siden huset var ryddet, men da ikke soverommet vårt og egentlig ikke badet heller annet enn at jeg vasket vask og toalett og speil, men vips, så er det kaos over alt igjen. Det skjer så fort. Særlig når jeg har så begrenset kapasitet.

For ja. Det er ikke mye jeg egentlig har gjort enda i dag heller, selv om jeg har "stått på hele dagen" på en måte. Mye pauser med denne kroppen her..
 
Syns den kaffemaskinen så veldig funky ut! :D Og ulla til de små ❤️ Spent på trekningen allerede!
 
Back
Topp