Vi kan prøve et eller annet.Jeg har ingen tall fra midnatt, men vi kan jo begynne å telle nå??
Jeg har to unger hjemme med hhv karantene og feber, så jeg er usikker på hvordan dagen blir...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan prøve et eller annet.Jeg har ingen tall fra midnatt, men vi kan jo begynne å telle nå??
hhv??Vi kan prøve et eller annet.
Jeg har to unger hjemme med hhv karantene og feber, så jeg er usikker på hvordan dagen blir...
Oj! Håper du finner mye på black friday tilbud da. 45 småting er da litt detSkremmende.
Ikke i forhold til å holde meg på topp 100, det er ingen fare, men at det er så kort tid å skaffe og pakke ale kalendergavene. Jeg har vel fortsatt bare 3 av 48 i hus...
Oj! Håper du finner mye på black friday tilbud da. 45 småting er da litt det
Hva skal hun få da?Har egentlig tenkt meg på shopping på torsdag, for da er jeg rett ved amfi uansett når jeg skal til fysio.
Hans er enklest, for der skal jeg ha en pakke lego som nok utgjør ca halvparten av dagene.
Hva skal hun få da?
Hårstrikk og hårklemmer og sånt kanskje?
Blir stressa selv! Ikke begynt med noenting i forhold til jul enda, og formen er såpass ræva at jeg ser for meg jula blir avlyst i år satser på å få handlet julegaver på nett på black friday. Hvis ikke må jeg sende samboer ut med liste snart!Skremmende.
Ikke i forhold til å holde meg på topp 100, det er ingen fare, men at det er så kort tid å skaffe og pakke ale kalendergavene. Jeg har vel fortsatt bare 3 av 48 i hus...
UnnskyldJeg skal ha huset shinet 1.12 for vi får visst hjemmebesøk den dagen for vurdering av mulighet for hjemmefødsel
Og så kommer du og sier det er bare fem dager? Panikk!
Takk for det.Unnskyld
Men lykke til med hjemmebesøket