Er nok mange som gjør det nå når alle på lista har en sjanseGleder meg også til trekningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok mange som gjør det nå når alle på lista har en sjanseGleder meg også til trekningen
Det blir spennende det.Venter i spenning på kveldens trekning!
Joooda, du kan jo sjekke på mobilen.Det blir spennende det.
Jeg skal på julebord, så jeg blir ikke sittende og vente på den akkurat
Det kan jeg, men jeg har ikke sett folk på jobb på noen uker (sykemeldt) og vil heller skravle med dem i kveldJoooda, du kan jo sjekke på mobilen.
Jeg er heldigvis ikke noen dårlig taper og unner virkelig andre å vinneEr nok mange som gjør det nå når alle på lista har en sjanse
Det gjør jeg ogsåJeg er heldigvis ikke noen dårlig taper og unner virkelig andre å vinne
Jeg ogdå, jeg har jo vunnet veldig mye tidligere...Jeg er heldigvis ikke noen dårlig taper og unner virkelig andre å vinne
Det gjør jeg også
Min første aktive mnd her inne, i juni da vant jeg en Lilleba pysj og det var akkurat det jeg ønsket megJeg ogdå, jeg har jo vunnet veldig mye tidligere...
Min første aktive mnd her inne, i juni da vant jeg en Lilleba pysj og det var akkurat det jeg ønsket meg
Som du har vunnet? Gøy å vinne da, og gøy at andre vinnerJeg har en tøybleiepakke, TO stellevesker, en pysj og et par pakker smokker som ligger og venter på denne babyen her....
Som du har vunnet? Gøy å vinne da, og gøy at andre vinner
Supert å kunne ta vare på det daJepp, som jeg har vunnet i løpet av de 2,5 årene vi har prøvd på denne, og svangerskapet så langt (stelleveske sist måned)