Veldig lurt det du gjør regner med det er for å forlenge permisjonen?
Jepp, guttungen går jo ikke i vanlig barnehage enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lurt det du gjør regner med det er for å forlenge permisjonen?
Oh yeah Haha...Hihi...hadde blitt et realt gourmetmåltid
Det hadde ikke forundret meg faktiskJa var derfor jeg sa det, jeg er synsk vet du..
Heldig du er som har denne mulighetenJepp, guttungen går jo ikke i vanlig barnehage enda.
Heldig du er som har denne muligheten
Bir havleis til 70
Er egentlig ikke så glad i å være idtpunkt da..
hehe jeg får lete gjennom bv en dag jeg har god tid å sitte med noteringsblokkDet får du. Ellers finnes det vel en del meny tråder her inne.
Nå er jeg god og mett
Huff jeg vet ikke :/ Hvis det er tanker så er det ikke noe grublende, da ligger de itilfellet i bakhodetKjedelig med dårlig søvn. Hva skyldes det da? Tenker deg våken ?
Gikk det fint hos jordmor?
Så stas å treffe babyen
Grattis med over 1500Det hadde ikke forundret meg faktisk
Oohh...er jeg over?!Grattis med over 1500
Vi er foreløpig 3Mange som er over ?
Så braVi er foreløpig 3
Neida, det trenger du ikke. Er jo en sånn egen matgreie her inne. Finner det der.hehe jeg får lete gjennom bv en dag jeg har god tid å sitte med noteringsblokk
Ok, fint alt var bra.Huff jeg vet ikke :/ Hvis det er tanker så er det ikke noe grublende, da ligger de itilfellet i bakhodet
Gikk fint hos jm, gått ned 1kg til nå på 2uker. men det er helt ok siden jeg har en del ekstra.. fikk høre hjertelyden <3 og samboer fikk beskjed om å ta godt vare på meg, svangerskapskvalme var ikke bare at jeg var lat en dag liksom osv. jeg måtte le, godt at noen andre enn meg sier det til ham
Å hun var sååå nydelig <3
Yayyyy, gratissOohh...er jeg over?!
Takk, takk!
Velkommen i gjengenOohh...er jeg over?!
Takk, takk!
Yayyyy, gratiss
Tusen takkVelkommen i gjengen