Haha...faktisk sto det to i kjøleskapet som gikk i søpla sammen med 2 gamle kokte poteter... en dæsj gammel kålstuing, bikkjemat og en tomatskalk..Såpass. Sjokoladepuddingpakker fra piano slengt? hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...faktisk sto det to i kjøleskapet som gikk i søpla sammen med 2 gamle kokte poteter... en dæsj gammel kålstuing, bikkjemat og en tomatskalk..Såpass. Sjokoladepuddingpakker fra piano slengt? hahah
Jepp, 100% sikkerSikker på det er svigers som har rota??
Bir havleis til 70Koselig å være midtpunkt da
Du blir vel ikke rundt tall også??
Stemmer det det er jo halvrundt!!Bir havleis til 70
Er egentlig ikke så glad i å være idtpunkt da..
Ja det er halvrundt.. Uff...Stemmer det det er jo halvrundt!!
Takk takk, du kommer vel etter i løpet av kvelden
Ja det er halvrundt.. Uff...
halveis til 70 er ikke fint .. Føler meg jo såååå gammelDa er du like gammel som mannen Halvrundt er så fint så!
Hehe...ikke no uff det velJa det er halvrundt.. Uff...
Joho, for da er man jo skikkelig gammel..Hehe...ikke no uff det vel
Hurra for bursdag!!
Tusen takk , var lett denne mndGratulerer Kengu. Du har passert 1500 innlegg. Fantastisk!
Ikke så gammel som megJoho, for da er man jo skikkelig gammel..
ja stakkars, du er jo steingammalIkke så gammel som meg
Og jeg blir skikkelig rundt neste år!
Ja, men tar jo noen ekstra da...så jobber jo littDet er jo leeenge til
Haha...faktisk sto det to i kjøleskapet som gikk i søpla sammen med 2 gamle kokte poteter... en dæsj gammel kålstuing, bikkjemat og en tomatskalk..
Takk, nettopp det jeg trengte å høre nåja stakkars, du er jo steingammal
Veldig lurt det du gjør regner med det er for å forlenge permisjonen?Ja, men tar jo noen ekstra da...så jobber jo litt
Hihi...hadde blitt et realt gourmetmåltidHaha, såpass Jaja.. Det kunne jo du kost deg med
Ja var derfor jeg sa det, jeg er synsk vet du..Takk, nettopp det jeg trengte å høre nå