Hvorfor slitsom?Den var slitsom. Men bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor slitsom?Den var slitsom. Men bra
Det får du. Ellers finnes det vel en del meny tråder her inne.Jeg er ikke så kreativ i matveien, med å finne på nye ting men jeg får ta google til hjelp
God morgen, eller god og god huff trøtt og smågretten kjenner jeg, sovet dårlig nå for andre natt på rad -.- idag skal jeg til jordmor, og etter det på besøk til ei venninne og endelig få treffe babyen hennes ♡ wee
Ikke på min faste turnus og stilling nei...men er jo ikke i den nå. I ulønnet perm og tar kun ekstra...så da blir det sånnJobber du mandag etter jobbehelg?!
Godt det er kort vakt da
Rotet de mye?God dag
Her ryddes det etter svigers
Da blir det jo masse feiring av degIkke så mange i grunn.. Har vært på cafe med poden, så kommer snat mannen hjem da blir detmiddag og så brettspil og kakespising etterpå.
Feiret jo på lørdag , til helga kommer hele svigerfamilien og i påsken skal det feires med min familie..
Å ja, da forstår jegIkke på min faste turnus og stilling nei...men er jo ikke i den nå. I ulønnet perm og tar kun ekstra...så da blir det sånn
Men når jeg skal tilbake i min stilling er det alltid fri på mandag etter helg
Noe så enormt!!!Rotet de mye?
Blir mer enn nok feiring avmeg jaDa blir det jo masse feiring av deg
Høres ut som en koselig dag idag også!
Å ja, da forstår jeg
Såpass. Sjokoladepuddingpakker fra piano slengt? hahahNoe så enormt!!!
Brukt hele dagen nesten!
Sikker på det er svigers som har rota??Noe så enormt!!!
Brukt hele dagen nesten!
Ja det er jo detDet skjønner jeg, men det beste er jo at hun får bli så lenge som mulg.
Skjønner ikke at dere får det til altsåGratulerer Kengu som førstemann over 1500 innlegg!
Skjønner ikke at dere får det til altså
Takk takk, du kommer vel etter i løpet av kveldenGratulerer Kengu som førstemann over 1500 innlegg!
1500 er virkelig ikke vanskelg når man er med i skravletråder med mange medlemmer.Skjønner ikke at dere får det til altså
Koselig å være midtpunkt daBlir mer enn nok feiring avmeg ja
Det er jo leeenge tilMhm, sånn er det med den saken Begynner igjen i aug