Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er jo større sjanse for dere nå, ja. Men vi blir mange flere på to uker, altsåSynes de kan trekke nå jeg blant oss som har nådd 1500 innlegg
hahaha ja da hadde det hvert gode vinnerodds hahahaSynes de kan trekke nå jeg blant oss som har nådd 1500 innlegg
Ja, men gi oss ei uke eller to...hahaha ja da hadde det hvert gode vinnerodds hahaha
trenger bare ett par dager tror jeg...Ja, men gi oss ei uke eller to...
Haha men jeg har jo såååå langt igjenSynes de kan trekke nå jeg blant oss som har nådd 1500 innlegg
Matforum heter den velAh har ikke helt sett igjennom trådene bare generelt og 2015
Den må jeg jo finne frem til men idag blir det grillmat om været holder seg, jeg elsker grillmat ♡Matforum heter den vel
Ahhha SkjønnerTermin er 7.septemvrt så leeenge igjen
Tatt test?Ahhha Skjønner
Her håper jeg at jeg er gravid nå
Den må jeg jo finne frem til men idag blir det grillmat om været holder seg, jeg elsker grillmat ♡
Igår hadde vi faktisk seifilet, NAM
Har du tatt test? Så spennende Har du merket noen symptomer?Ahhha Skjønner
Her håper jeg at jeg er gravid nå
Tatt test?
Bor i Haugesund du da? Det var så sykt godt med fersk fisk, eller fersk og fersk. Fra fiskedisken savner når vi hadde båt og fisket vår egen! Får smiske med en kompis i sommer tror jeg, om vi kan fiskeÅhh, grillmat er jo så herlig. Nydelig vær her også i dag. Hvor i landet holder du til?
Seifilet er digg. Det er alltid i frysen her
Vi skal ha pølselapskaus i dag. En av guttungen sine favoritter
Har du tatt test? Så spennende Har du merket noen symptomer?
Spennende krysser fingrene for degNeida, ikke mens ventet før 19...så må vente
Bor i Haugesund du da? Det var så sykt godt med fersk fisk, eller fersk og fersk. Fra fiskedisken savner når vi hadde båt og fisket vår egen! Får smiske med en kompis i sommer tror jeg, om vi kan fiske
Pølselapskaus er jo kjempe godt skjønner at det er en favoritt
Spennende krysser fingrene for deg
19. Blir en spennende dag da! Håper mensen uteblir og vi får masse igjen på skatten hører mange har halsbrann da, dette er første svangerskapet mitt så jeg er ikke så erfaren. Men fikk festeblødning en uke etter samleie og tok testen et par dager etter det igjen, så det gikk veldig fort. Diskuterte barn med typen og tenkte at vi fikk begynne å prøve for alle andre ca vi kjenner har holdt på så lenge før det klaffet, så om jeg ble gravid iløpet av året nå da så hadde vi jo god tid til oppussingen og alt men så satt det på første forsøk så da har vi litt mindre tid på oppussingen, men det kommer segNeida, mensen er ikke ventet før 19.
Halsbrann er vel det eneste.
Gleder meg til å se testTakk for det du Det hadde passet bra i forhold til hvordan vi ønsker det og mine planer