VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Synes de kan trekke nå jeg blant oss som har nådd 1500 innlegg :cool:
Hehe, det er jo større sjanse for dere nå, ja. Men vi blir mange flere på to uker, altså
 
Den må jeg jo finne frem til :D men idag blir det grillmat om været holder seg, jeg elsker grillmat ♡
Igår hadde vi faktisk seifilet, NAM :D

Åhh, grillmat er jo så herlig. Nydelig vær her også i dag. Hvor i landet holder du til?:)
Seifilet er digg. Det er alltid i frysen her:D
Vi skal ha pølselapskaus i dag. En av guttungen sine favoritter:D
 
Åhh, grillmat er jo så herlig. Nydelig vær her også i dag. Hvor i landet holder du til?:)
Seifilet er digg. Det er alltid i frysen her:D
Vi skal ha pølselapskaus i dag. En av guttungen sine favoritter:D
Bor i Haugesund :) du da? Det var så sykt godt med fersk fisk, eller fersk og fersk. Fra fiskedisken :p savner når vi hadde båt og fisket vår egen! Får smiske med en kompis i sommer tror jeg, om vi kan fiske :) :p
Pølselapskaus er jo kjempe godt :D skjønner at det er en favoritt ;)
 
Bor i Haugesund :) du da? Det var så sykt godt med fersk fisk, eller fersk og fersk. Fra fiskedisken :p savner når vi hadde båt og fisket vår egen! Får smiske med en kompis i sommer tror jeg, om vi kan fiske :) :p
Pølselapskaus er jo kjempe godt :D skjønner at det er en favoritt ;)

Åhhh ok! Bergen her:D
Sikkert fersk nok;) Veldig variasjoner fra sted til sted syns jeg:)
Du liker fiske? Ikke tålmodighet til det jeg....:p Eneste er makrell, for gøy med de stimene og man plutelig får mange:p
 
Neida, mensen er ikke ventet før 19.
Halsbrann er vel det eneste.
19. Blir en spennende dag da! Håper mensen uteblir og vi får masse igjen på skatten :p ;) hører mange har halsbrann da, dette er første svangerskapet mitt så jeg er ikke så erfaren. Men fikk festeblødning en uke etter samleie og tok testen et par dager etter det igjen, så det gikk veldig fort. Diskuterte barn med typen og tenkte at vi fikk begynne å prøve for alle andre ca vi kjenner har holdt på så lenge før det klaffet, så om jeg ble gravid iløpet av året nå da så hadde vi jo god tid til oppussingen og alt :p men så satt det på første forsøk :p så da har vi litt mindre tid på oppussingen, men det kommer seg :)
 
Back
Topp