Veldig koslig skravling også
Litt skravling må jo til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koslig skravling også
Random quote
Haha, ser den
Ja han er tydeligvis det, men han endrer nok mening etterhvertHjelpes glad i barn han da
Kan vel hende det går opp et lys for han, jaJa han er tydeligvis det, men han endrer nok mening etterhvert
Ja jeg håper det at han klarer å tenke så langt i det hele tatt ! Jeg har mere nok med snuppa her førstKan vel hende det går opp et lys for han, ja
Hehe...ja en av gangen liksomJa jeg håper det at han klarer å tenke så langt i det hele tatt ! Jeg har mere nok med snuppa her først
Ikke sant en om gangenHehe...ja en av gangen liksom
Jeg har "bare" 3 og er overarbeidet
Hehe ! Viktig detNei nei passer ikke få så vondt i hodet ista, jeg skal jo skravleeee
Det er da lenge til...Oj, nå er det jo bare 19 dager til topp 100 april dundrer løs!
Det er jo evigheter tilOj, nå er det jo bare 19 dager til topp 100 april dundrer løs!
Oj, nå er det jo bare 19 dager til topp 100 april dundrer løs!
April blir verre med påskeferie osv.
Så må gjøre mitt nå Og så er d siste måned med flexicrib som premie og nå!
Mer ei venninne enn svigermor da
Det var namnamHåper det smakte
Blir spennende å se hva som skjer da! Men tror nok ikke at det blir mye forum for min del i den måneden, med både ny baby og påskeferie.Oj, nå er det jo bare 19 dager til topp 100 april dundrer løs!
Samme her håper hun kommer i april da og ikke i mai satser egentlig på denne mndBlir spennende å se hva som skjer da! Men tror nok ikke at det blir mye forum for min del i den måneden, med både ny baby og påskeferie.
Her er det termin om en uke, så det blir i løpet av måneden i alle fall. Men tenker nok at april blir travel uansettSamme her håper hun kommer i april da og ikke i mai satser egentlig på denne mnd
God bedring til hodetNei nei passer ikke få så vondt i hodet ista, jeg skal jo skravleeee