VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Ååh??? Gravid??:p
Kanskje??:D
Våknet med veldig halsbrann i morges iallefall og den gir ikke slipp...Trodde ikke den kom så tidlig bare...Hmm..Er jo ikke noe jeg vanligvis har ellers da men...
Hadde det i svangerskapet med guttungen, men da kom det sent.
 
Mhm, det får man:D Midten av neste uke burde den være her...men kjenner jeg meg selv rett drøyer jeg sikkert med ut mnd med test:p
Er det mulig å være så tålmodig? Tester ca samtidig vi da, bare at for meg er det el som er ventet i midten av neste uke. Så da er månedsskiftet fint for å teste...
 
Er det mulig å være så tålmodig? Tester ca samtidig vi da, bare at for meg er det el som er ventet i midten av neste uke. Så da er månedsskiftet fint for å teste...

Er i grunn ikke det når det kommer til dette altså, men er så mye spenning i dette. Store ønsker og drømmer...
Også når jeg føler jeg er gravid og ting kanskje tyder på det så er jeg så redd for at testen viser neg. Så gruer jeg meg til det evt. står neg. der så derfor utsetter jeg det gjerne...
Men vi får nå se når jeg tar en test, mannen har nå et ord med i laget også selvsagt.
 
Back
Topp