Mhm, fantastisk.Jepp! Dagene nå er bare så deilige.
Håper de kommer snart her!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, fantastisk.Jepp! Dagene nå er bare så deilige.
Mhm, det får man Midten av neste uke burde den være her...men kjenner jeg meg selv rett drøyer jeg sikkert med ut mnd med testOkey. Da får en bare krysse fingrene
Veldig sunneHaha, pussig...en ting er jo dessert...men til middag..nei fysj Sunne de da
Ååh??? Gravid??Stille her
Bahhh, halsbrann..skjer med det:S
God morgenGod morgen! Flere som fortsatt har strålende sol hos seg?
Haha, kanskje det er derfor jaVeldig sunne
Har en mistanke om at svigermor kun gjør det for å irritere meg
Kanskje??Ååh??? Gravid??
Han er ikke hjemmeHaha, kanskje det er derfor ja
Hmm...hva sier mannen da?
Aha, dasåå Han er kanskje glad i s.pudding? hahaHan er ikke hjemme
Men tror ikke han hadde brydd seg...han har vel gitt opp
Vi skal ha lasagne med salat og varme baguetterGod dag. Hva skal dere ha til middag i dag?
Er det mulig å være så tålmodig? Tester ca samtidig vi da, bare at for meg er det el som er ventet i midten av neste uke. Så da er månedsskiftet fint for å teste...Mhm, det får man Midten av neste uke burde den være her...men kjenner jeg meg selv rett drøyer jeg sikkert med ut mnd med test
Er det mulig å være så tålmodig? Tester ca samtidig vi da, bare at for meg er det el som er ventet i midten av neste uke. Så da er månedsskiftet fint for å teste...
Føler med deg. Var det vondt?Tannlegen tok alle pengene mine
Ja, det er sant.
Mhm, fikk med meg det...synd. Den ser sååå fin ut. Blitt glad for den ja!!
Hvordan gikk det hos legen?
God dag. Hva skal dere ha til middag i dag?
Hihi....han er nok vokst opp på detAha, dasåå Han er kanskje glad i s.pudding? haha
Skal på jobb, så skal nok ha Fjordland et-eller-annetGod dag. Hva skal dere ha til middag i dag?