VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Er i grunn ikke det når det kommer til dette altså, men er så mye spenning i dette. Store ønsker og drømmer...
Også når jeg føler jeg er gravid og ting kanskje tyder på det så er jeg så redd for at testen viser neg. Så gruer jeg meg til det evt. står neg. der så derfor utsetter jeg det gjerne...
Men vi får nå se når jeg tar en test, mannen har nå et ord med i laget også selvsagt.
Ser den, men jeg synes det er enda verre når den er negativ når jeg har "trodd" for lenge... Særlig dersom forventet blod uteblir skyter jo forventningene i været...
 
Ser den, men jeg synes det er enda verre når den er negativ når jeg har "trodd" for lenge... Særlig dersom forventet blod uteblir skyter jo forventningene i været...

Det er også et godt poeng...så ikke vet jeg hva som er best...
Nå har mensen min vært i rute de siste mnd også. Så da skal den komme etter mine beregninger 19 eler 20 neste uke. Halsbrannen blir iallefall bare verre her...hmm
 
IMAG0633[1].jpg
Vi bakte disse mens vi ventet på sectoralarm i sted:D Fredagsnam:D
Nå er det sovetid på gullet, mens jeg ser på nettet etter konsollbord;)
 
Jepp! Eller, jeg og lillesøster ligger på gjesterommet frem til den nye sengen vår kommer. :)

Aha, skjønner...og dere har ikke kjøpt noe egen seng/krybbe til henne enda?:)

Her sover vi alle i kjelleren:p Jeg og guttungen på sovesofa og mannen på gjesterommet der nede...Vi pusser opp loftet hvor vi skal ha alle soverom nemlig...
 
Back
Topp