Å nei hva har du gjort der?Tannlegen tok alle pengene mine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei hva har du gjort der?Tannlegen tok alle pengene mine
Å det hørtes alt for godt ut ♡Vi skal ha lasagne med salat og varme baguetter
Huff ! Hva gjorde du der? De er fæle med å forsyne seg av lommebokenTannlegen tok alle pengene mine
God dag Vurderer kalkunbryst med no salat og godt, litt usikker endaGod dag. Hva skal dere ha til middag i dag?
God dag Vurderer kalkunbryst med no salat og godt, litt usikker enda
Ja det gjorde det men da må jeg grave i frysen etter det får bare stikke ned å grave det opp med en gangÅh, d hørtes godt ut!!
Ser den, men jeg synes det er enda verre når den er negativ når jeg har "trodd" for lenge... Særlig dersom forventet blod uteblir skyter jo forventningene i været...Er i grunn ikke det når det kommer til dette altså, men er så mye spenning i dette. Store ønsker og drømmer...
Også når jeg føler jeg er gravid og ting kanskje tyder på det så er jeg så redd for at testen viser neg. Så gruer jeg meg til det evt. står neg. der så derfor utsetter jeg det gjerne...
Men vi får nå se når jeg tar en test, mannen har nå et ord med i laget også selvsagt.
Ja, det er litt av en premie! D er nok et par som håper på den
Hihi....han er nok vokst opp på det
Å det hørtes alt for godt ut ♡
Ser den, men jeg synes det er enda verre når den er negativ når jeg har "trodd" for lenge... Særlig dersom forventet blod uteblir skyter jo forventningene i været...
Åh ja! Veldig mange. Blir spennende å se hvem som vinner den
Ja det gjorde det men da må jeg grave i frysen etter det får bare stikke ned å grave det opp med en gang
Skjønner jeg godt. Nå ligger snuppa i deres seng elr?Ja!! håper jo på en selv, selvfølgelig
Skjønner jeg godt. Nå ligger snuppa i deres seng elr?
Vis vedlegget 107901
Vi bakte disse mens vi ventet på sectoralarm i sted Fredagsnam
Nå er det sovetid på gullet, mens jeg ser på nettet etter konsollbord
Jepp! Eller, jeg og lillesøster ligger på gjesterommet frem til den nye sengen vår kommer.
*sikle* blir bakedag i morgen her så fremt ikke storesøsters feber stiger igjen.
Ligger til tining nå Skal bli godt med en skikkelig middag nå for en gangsskyldGjør d! Blir jo så godt!