Mhm En av favorittmiddagene til guttungen også. Oransje i hele ansiktet når han spiserDet forstår jegveldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm En av favorittmiddagene til guttungen også. Oransje i hele ansiktet når han spiserDet forstår jegveldig godt
Hjemmelaget da eller?Mhm En av favorittmiddagene til guttungen også. Oransje i hele ansiktet når han spiser
Hjemmelaget da eller?
Hjemmelaget er alltid bestJa
Også glutenfri...
Toro har jo faktisk kommet med en glutenfri da, men syns min er bedre
Hjemmelaget er alltid best
Var veldig godt med taco også i dag I morgen blir det middag på EgonJa, helt enig.
Ikke alltid mannen, men på lasagne er han det iallefall
Smaker huggormKjipe greier
Slitsomt å være sååå sukkerfysenHihi, skal legge av et par
Ahaa, sånn bruker jeg være når hu er på besøk og
Taco er digg! Det pleier vi ha på lørdager, men i morgen jobber jeg da.Var veldig godt med taco også i dag I morgen blir det middag på Egon
Sitter og ser gjenom menyen på nett nåTaco er digg! Det pleier vi ha på lørdager, men i morgen jobber jeg da.
Egon, nam nam. Mye godt der!!
Jaa ,men fredag og helg nå..så da er det okSlitsomt å være sååå sukkerfysen
Ohh, heldigSitter og ser gjennom menyen på nett nå
Jeg står fast mellom 2 kyllingretter *SJOKK*Ohh, heldig
Hehe, ikke sant Hvilke er de da?Jeg står fast mellom 2 kyllingretter *SJOKK*
Blackened chicken eller chicken BLTHehe, ikke sant Hvilke er de da?
Hihi, ok. ikke spist noen av de der så kan ikke anbefale..sjelden jeg spiser kylling uteBlackened chicken eller chicken BLT
Elsker bltBlackened chicken eller chicken BLT
Ja idag er vel ikke den verste dagen å spise snop påJaa ,men fredag og helg nå..så da er det ok
Nei, på ingen måte. Både muffins og smågodt herJa idag er vel ikke den verste dagen å spise snop på
Da koser du deg nokNei, på ingen måte. Både muffins og smågodt her