Nam nam namsatt ei ved siden av meg i stad som spiste laks med nypoteter, sandefjordsmør og agurksalat... Ble jo ikke noe SÆRLIG sulten!
Her er det også fisk i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam nam namsatt ei ved siden av meg i stad som spiste laks med nypoteter, sandefjordsmør og agurksalat... Ble jo ikke noe SÆRLIG sulten!
Du er veldig heldigJa veldig Og hun er jo så hjelpsom og snill. Verdens beste svigermor
tenker det er smak og behag egentlig Jeg har så veldig variert klesskap. Men lysblå går jo til det meste egentlig..
lenge siden det har hvert fisk hjemme.. tror det må bli noe foliebakt laks snart!Nam nam nam
Her er det også fisk i dag
Know. Alle sier det. Bytte låne klær gjør vi og hahaDu er veldig heldig
Jeg kan ikke skryte av det samme
lenge siden det har hvert fisk hjemme.. tror det må bli noe foliebakt laks snart!
Kokt torsk, kokte gulrøtter og smørsausHva skal du ha ved siden av disse potetene da?
jaja.. det går nok bra skal du se.. sikkert ikke andre enn oss som tenker på sånne ting..Jada, det gjør det...for all del...men sikkert bare jeg som er rar..men den har jo mye mønster min stelleveske da. Også har jeg ofte en del mønster på klærne mine og
torsk er godt det også.. men liker best rød fisk jeg da..Det er jo veldig godt da. Her er det torsk i dag
jaja.. det går nok bra skal du se.. sikkert ikke andre enn oss som tenker på sånne ting..
en stellebag er en stellebag osv.
torsk er godt det også.. men liker best rød fisk jeg da..
Du har virkelig vært flink
Det blir sånn. Passe på mens man kan
Lurer på april, da spørs det her...mye jobb og 2 reiser Men mars skal jeg nå klare
Mer ei venninne enn svigermor daKnow. Alle sier det. Bytte låne klær gjør vi og haha
Håper det smakteKokt torsk, kokte gulrøtter og smørsaus
Da kan man lene seg tilbake og slappe avBlir greit når man har nådd 1500 ihvertfall
Da kan man lene seg tilbake og slappe av
Hjelpes som dere skravler i denne tråden da.!