VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

tenker det er smak og behag egentlig :) Jeg har så veldig variert klesskap. Men lysblå går jo til det meste egentlig..

Jada, det gjør det...for all del...men sikkert bare jeg som er rar..men den har jo mye mønster min stelleveske da. Også har jeg ofte en del mønster på klærne mine og:p
 
Jada, det gjør det...for all del...men sikkert bare jeg som er rar..men den har jo mye mønster min stelleveske da. Også har jeg ofte en del mønster på klærne mine og:p
jaja.. det går nok bra skal du se.. :) sikkert ikke andre enn oss som tenker på sånne ting..

en stellebag er en stellebag osv. :p
 
jaja.. det går nok bra skal du se.. :) sikkert ikke andre enn oss som tenker på sånne ting..

en stellebag er en stellebag osv. :p

Jada, du har nå sikkert et poeng der...Men når jeg kommer i leopardmønstret topp burde gjerne vesken vært ensfarget...men men...som du sier stelleveske er stelleveske..og jeg har nå brukt den lenge nå..så ja;)
 
Her har vi griller pølser ute på grillen i dag, og nå skal vi ha kyllingsalat til tidlig kveldsmat ;)
Men nå fikk jeg igrunn mer lyst på fisk...
 
Det blir sånn. Passe på mens man kan;)
Lurer på april, da spørs det her...mye jobb og 2 reiser:p Men mars skal jeg nå klare:D

April blir verre med påskeferie osv.

Så må gjøre mitt nå ;) Og så er d siste måned med flexicrib som premie og nå!
 
Back
Topp