VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Går veldig opp og ned her nå. I går ble d lite, så idag når jeg har muligheten må jeg bare skravle ivei :)

Det blir sånn. Passe på mens man kan;)
Lurer på april, da spørs det her...mye jobb og 2 reiser:p Men mars skal jeg nå klare:D
 
Du har min fulle forståelse;) Lite veskekjøp her om dagene også gitt..
nettopp... derfor går det ut over stellevesker og andre praktiske vesker som har plass til ting og tang til Vesla... :p
 
nettopp... derfor går det ut over stellevesker og andre praktiske vesker som har plass til ting og tang til Vesla... :p

Skjønner det assa:D
Hva er den veska du har aller mest lyst på til prinsen kommer da?
 
ja de har det.. Men de er jo så mange andre også.. Men jeg liker dem i "nøytrale" farger. kommer nok ikke til å kjøpe blå fordet jeg har gutt i magen :)

Nei, ser den. Svart, beige og den duren da?
 
Da var potetene satt på:D Sulten!! Guttungen var visst sliten etter masse lek ute i dag og barnehage noen timer. Sover og sover. :p
 
Da var potetene satt på:D Sulten!! Guttungen var visst sliten etter masse lek ute i dag og barnehage noen timer. Sover og sover. :p

satt ei ved siden av meg i stad som spiste laks med nypoteter, sandefjordsmør og agurksalat... Ble jo ikke noe SÆRLIG sulten!
 
ja noe sånt.. liker å ha vesker jeg kan bruke til alt av antrekk :p Som sagt ... det blir jo i stedet for min egen veske :p

Jaja, ser den. Er jo veldig smart det da. Min stelleveske kan krasje med noe, selv om den er lys i fargene så er det mye mønster.
 
Jaja, ser den. Er jo veldig smart det da. Min stelleveske kan krasje med noe, selv om den er lys i fargene så er det mye mønster.
tenker det er smak og behag egentlig :) Jeg har så veldig variert klesskap. Men lysblå går jo til det meste egentlig..
 
Back
Topp