Går veldig opp og ned her nå. I går ble d lite, så idag når jeg har muligheten må jeg bare skravle ivei
Det blir sånn. Passe på mens man kan
Lurer på april, da spørs det her...mye jobb og 2 reiser Men mars skal jeg nå klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går veldig opp og ned her nå. I går ble d lite, så idag når jeg har muligheten må jeg bare skravle ivei
nettopp... derfor går det ut over stellevesker og andre praktiske vesker som har plass til ting og tang til Vesla...Du har min fulle forståelse Lite veskekjøp her om dagene også gitt..
nettopp... derfor går det ut over stellevesker og andre praktiske vesker som har plass til ting og tang til Vesla...
oij.. det vet jeg ikke ennå.. det er så SYKT mange fine! Vanskelig å bestemme seg!Skjønner det assa
Hva er den veska du har aller mest lyst på til prinsen kommer da?
Det skjønner jeg godt. Du må rett og slett bare vinne en her inne du så slipper du ta valgetoij.. det vet jeg ikke ennå.. det er så SYKT mange fine! Vanskelig å bestemme seg!
Det et en fin løsningDet skjønner jeg godt. Du må rett og slett bare vinne en her inne du så slipper du ta valget
Det et en fin løsning
ja det hadde hvert noe... ELSKER Storksak...Det skjønner jeg godt. Du må rett og slett bare vinne en her inne du så slipper du ta valget
ja det hadde hvert noe... ELSKER Storksak...
ja de har det.. Men de er jo så mange andre også.. Men jeg liker dem i "nøytrale" farger. kommer nok ikke til å kjøpe blå fordet jeg har gutt i magenJa,de har mange lekre
ja de har det.. Men de er jo så mange andre også.. Men jeg liker dem i "nøytrale" farger. kommer nok ikke til å kjøpe blå fordet jeg har gutt i magen
ja noe sånt.. liker å ha vesker jeg kan bruke til alt av antrekk Som sagt ... det blir jo i stedet for min egen veskeNei, ser den. Svart, beige og den duren da?
Da var potetene satt på Sulten!! Guttungen var visst sliten etter masse lek ute i dag og barnehage noen timer. Sover og sover.
Det er jo ikke langt7min unna med bil så ja
Du har virkelig vært flinkSer lista er oppdatert. Mangler rett over 300 innlegg nå så er jeg endelig med i trekningen om flexicriben
ja noe sånt.. liker å ha vesker jeg kan bruke til alt av antrekk Som sagt ... det blir jo i stedet for min egen veske
Ja veldig Og hun er jo så hjelpsom og snill. Verdens beste svigermorDet er jo ikke langt
Så flott!
Hva skal du ha ved siden av disse potetene da?Da var potetene satt på Sulten!! Guttungen var visst sliten etter masse lek ute i dag og barnehage noen timer. Sover og sover.
Ja veldig Og hun er jo så hjelpsom og snill. Verdens beste svigermorDet er jo ikke langt
Så flott!
tenker det er smak og behag egentlig Jeg har så veldig variert klesskap. Men lysblå går jo til det meste egentlig..Jaja, ser den. Er jo veldig smart det da. Min stelleveske kan krasje med noe, selv om den er lys i fargene så er det mye mønster.