Du har den fortsatt, ikkje verstOioi litt småstolt av å være på bronsje plass for første gang faller sikkert ned men sovner med bronsje på hjernen, hihi .D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har den fortsatt, ikkje verstOioi litt småstolt av å være på bronsje plass for første gang faller sikkert ned men sovner med bronsje på hjernen, hihi .D
Flott med venner som stiller oppJa jeg trengte de hvertfall, langt unna min egen familie så venner var virkelig godt å ha.
Helt enig!!April, nå kan du bare komme
Hihi...gratulerer med bronseplassenOioi litt småstolt av å være på bronsje plass for første gang faller sikkert ned men sovner med bronsje på hjernen, hihi .D
Hurra for det1500 i boks innen dagen vil jeg tro
Oh yeahHurra for det
Godt jobbet!!
Folk begynner å bli sliten? Det har vært mye sånne topp konkurranser nå, lenge på rad. Noen mister interessen?Sølvplass her, trodde jg skulle mistet den for lenge siden. Må være mindre skravling denne mnd enn ellers.
Sølvplass her, trodde jg skulle mistet den for lenge siden. Må være mindre skravling denne mnd enn ellers.
Vi får gjøre noe med det da...Synes det har vore litt stille her dei siste dagane.
Jeg har under 1800 innlegg vel, det er jo ikke mye. Ja mange av de store skravlerne har vel fått baby, så da blir det jo stilleFolk begynner å bli sliten? Det har vært mye sånne topp konkurranser nå, lenge på rad. Noen mister interessen?
Og andre får baby
Og vi andre skravler nå bare. Men jeg har vel aldri vært i din liga, og ligger på 15.
Det er jo ikke det, nei.Jeg har under 1800 innlegg vel, det er jo ikke mye. Ja mange av de store skravlerne har vel fått baby, så da blir det jo stille
Jeg spurter nok ikke, men laffer rolig i samme tempo.Nå nærmer april seg med stormskritt. er folk klar for siste innspurt?
Håpet det skulle bli litt finvær i påsken. Litt utevær hadde hvert deilig.Jeg spurter nok ikke, men laffer rolig i samme tempo.
Det spørs på været i påskeferien, det kan bli mye innetid....
Godt jobba. Er kanskje ekstra lett like etter positiv test?1500 i boks innen dagen vil jeg tro
Klar som eit eggNå nærmer april seg med stormskritt. er folk klar for siste innspurt?
Ja, ble jo litt eksta giraGodt jobba. Er kanskje ekstra lett like etter positiv test?
Håper.Håpet det skulle bli litt finvær i påsken. Litt utevær hadde hvert deilig.