VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Sølvplass her, trodde jg skulle mistet den for lenge siden. Må være mindre skravling denne mnd enn ellers.
 
Sølvplass her, trodde jg skulle mistet den for lenge siden. Må være mindre skravling denne mnd enn ellers.
Folk begynner å bli sliten? Det har vært mye sånne topp konkurranser nå, lenge på rad. Noen mister interessen?

Og andre får baby

Og vi andre skravler nå bare. Men jeg har vel aldri vært i din liga, og ligger på 15.
 
Sølvplass her, trodde jg skulle mistet den for lenge siden. Må være mindre skravling denne mnd enn ellers.

Synes det har vore litt stille her dei siste dagane.
 
Folk begynner å bli sliten? Det har vært mye sånne topp konkurranser nå, lenge på rad. Noen mister interessen?

Og andre får baby

Og vi andre skravler nå bare. Men jeg har vel aldri vært i din liga, og ligger på 15.
Jeg har under 1800 innlegg vel, det er jo ikke mye. Ja mange av de store skravlerne har vel fått baby, så da blir det jo stille
 
Jeg har under 1800 innlegg vel, det er jo ikke mye. Ja mange av de store skravlerne har vel fått baby, så da blir det jo stille
Det er jo ikke det, nei.

Men jeg har ikke 1200 enda engang tror jeg. Ca der. Så det er et stykke mellom oss.

Jeg ligger normalt på 10-20 plass, så 15 er helt normalt for meg
 
Nå nærmer april seg med stormskritt. :) er folk klar for siste innspurt?
 
Nå nærmer april seg med stormskritt. :) er folk klar for siste innspurt?
Jeg spurter nok ikke, men laffer rolig i samme tempo.

Det spørs på været i påskeferien, det kan bli mye innetid....
 
Back
Topp