Har du blitt mindre effektiv altså?Er rart hvor vanskelig jeg synes det å klare 1500innlegg nå i desember var det jo unnagjort på to dager haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du blitt mindre effektiv altså?Er rart hvor vanskelig jeg synes det å klare 1500innlegg nå i desember var det jo unnagjort på to dager haha!
Godt med litt pause og dåHaha...ikke alle måneder som er like skravlete
Haahha ja ser slik ut sitter jo også betraktelig mye mindre her inne om dagene ogsåHar du blitt mindre effektiv altså?
Fjellet er greit, hadde den bare holdt seg derMhm, enig, men vil ha snø på fjellet jeg da
Kos deg på dateNei, nå skal jeg på lunsjdate
Kos dere i dag
Det er det jagguGodt med litt pause og då
Det må vere lov det Du har vel litt anna og drive på med ogsåHaahha ja ser slik ut sitter jo også betraktelig mye mindre her inne om dagene også
takk nå ser det ut til at regionslederen endelig sender inn, krysser fingrene for at det ikke blir noe mer tull -.-Det var sånn det var, ja. Lykke til
Godt jobba går framover her og. Fann ut eg må ha 80 i snitt per dag for å bikke over. Går vel greitt detwee nærmer meg stadig 1500 her
Tror jeg har sånn 150 igjen for å nå 1500 så er bare til å skravle så rekker jeg det nok før det blir april 80 i snitt går fort bare til å ha en god skravle kveld så minker snittet ogsåGodt jobba går framover her og. Fann ut eg må ha 80 i snitt per dag for å bikke over. Går vel greitt det
Ja, trur det går i orden skal følge med å sjå om snittet går ned. HeheTror jeg har sånn 150 igjen for å nå 1500 så er bare til å skravle så rekker jeg det nok før det blir april 80 i snitt går fort bare til å ha en god skravle kveld så minker snittet også
Hehe ja alltid noe å gjøreDet må vere lov det Du har vel litt anna og drive på med også
Det er bra. Merkar det er mange som har eit liv utenom forumet for tidaHehe ja alltid noe å gjøre
Det er bra. Merkar det er mange som har eit liv utenom forumet for tida
Det klarte jeg Alltid koselig å møte vennerKos deg på date
Ja hehe! IDet er bra. Merkar det er mange som har eit liv utenom forumet for tida