VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

God morgen eller formiddag alle sammen :) har vært oppe en stund nå, men formen er ikke bedre enn igår -.- samboeren sover enda, tenkte jeg skulle være snill å la han få sove litt frempå :)
Har dere noen planer for dagen da? Her skal det gjøres klart til å begynne å rive vegger osv på kommende barnerommet, får besøk av ei vennine som er sammen med en rørlegger til helgen så skal høre med han om det blir veldig dyrt å få lagd et vaskerom i innerste del av yttergangen slik at vi deler den av. Den er så sykt unødvendig stor (yttergangen altså) og jeg savner veldig et vaskerom :) får se hva formen er med på da :/
 
Hehe helt sikkert, har enda ikke fått mannet meg opp til å ringe den forbaska regionslederen min -.- ødelegger bare dagen idag også :/

Vi kjøpte en brukt emmaljunga edge ♡ veldig fint brukt og veeeldig billig :D så det reddet dagen litt heldigvis ♡
Usj.. Men hva med legen? Skulle legen krysse av?

Så bra! Vi har Edge vi og, kjempefornøyd med den :D
 
God morgen eller formiddag alle sammen :) har vært oppe en stund nå, men formen er ikke bedre enn igår -.- samboeren sover enda, tenkte jeg skulle være snill å la han få sove litt frempå :)
Har dere noen planer for dagen da? Her skal det gjøres klart til å begynne å rive vegger osv på kommende barnerommet, får besøk av ei vennine som er sammen med en rørlegger til helgen så skal høre med han om det blir veldig dyrt å få lagd et vaskerom i innerste del av yttergangen slik at vi deler den av. Den er så sykt unødvendig stor (yttergangen altså) og jeg savner veldig et vaskerom :) får se hva formen er med på da :/
Jeg skal egentlig på lunsj med ei venninne, men har ikke hørt noe mer så et er mulig jeg heller tar med kengubarnet på leos!
 
Usj.. Men hva med legen? Skulle legen krysse av?

Så bra! Vi har Edge vi og, kjempefornøyd med den :D
Legen min har vist påskeferie og er ikke tilbake før etter påsken :/ så hun noterte det til han andre legen som er på jobb. Men om han ikke fikk tid så måtte jeg vente til over påske :/ Håper de kan krysse av, regionslederen hjelper jo fint lite..
Er sykemeldt tom fredag,så må vell uansett inn da for forlengelse slik formen er nå :/

Så bra :D har bare hørt positivt om den :D
 
Huffda. God bedring til den som er syk ;) Er kjedelig å måtte sitte inne på sånne dager! Hva gjør dere da?
Takk for det:)
Nå har vi gått ut allikevel...feber er borte så lillegutt trenger litt frisk luft:p
Vi leker bare på gårdsplassen da.
 
Legen min har vist påskeferie og er ikke tilbake før etter påsken :/ så hun noterte det til han andre legen som er på jobb. Men om han ikke fikk tid så måtte jeg vente til over påske :/ Håper de kan krysse av, regionslederen hjelper jo fint lite..
Er sykemeldt tom fredag,så må vell uansett inn da for forlengelse slik formen er nå :/

Så bra :D har bare hørt positivt om den :D
Det var sånn det var, ja. Lykke til :)
 
Back
Topp